2008. augusztus 31., vasárnap

LEZÁRVA

Most néztem meg a Goldenblog díjazottjait.Előrebocsátom, amikor beneveztem tudtam,hogy labdába sem rúghatok, mint a magyar válogatott a vb selejtezőn!
Van aki évek óta blogot ír, van aki profiként teszi. Had idézzek egy számomra ismeretlen beírótól, aki talán zsűrizett is, ki tudja.Minden esetre egyetértek a véleményével:

"Benéző - 2008.08.06. 14:45
Hirtelen átfutottam a listát, és nekem nagyon az jön át, hogy a verseny folyamán itt volt a legnagyobb mellélövés. A linkelt videókból álló rövid posztok engem is zavarnak. Valahogy ma nem érzem nagy kunsztnak a videó linkelés+egy mondat szerkesztést. Több blogban ott vannak a rövid, egymondatos bejegyzések, ami szintén nem jól mutat. Én is azt mondom, hogy óvatosan belelapozva a mezőnybe nem kevés sokkal jobbat láttam. Igaz, a vélemény szubjektív. "

Hát kérem ez az!Nem kunszt linkeket betenni és youtube videokat ajánlani! Ezeket én kerülöm! Nem is nyertem!

Nincsenek megjegyzések: