2011. október 26., szerda

TÖKÖLÉS

Tegnap elcsábultam és vettem egy 5 kilós "halogéntököt" ! Tehát egy nagy darab sárga, faragni való tökkel sétáltunk hazafelé este. Szép pár voltunk, bár Maci kissé lemaradt.Vajh miért is....
Ma délelőtt nem bírtam magammal és a "tök-farigcsálási" vágyamnak engedve, effektíve kibeleztem szegény Aladárt!
Maci rájött, azért nem vártam  meg a tökörészséssel Őt,mert csak beleszólt volna; és mint tudjuk a tökölés a Nők dolga :)
Hát nem voltam valami izgalmas látvány, amint gumikesztyűben késsel a kezemben, tök-belezési akció-hősködtem! Ez volt életem első Halloween-faragása!
Kerestem tök-mintát, ami mosolygott! Na Aladár ehhez képest, kissé foghíjasan vigyorog!
A tetejét még csak-csak lekaszaboltam , no de a szemek, az orr és a száj már nehezebb téma volt!A kés önálló életre kelt és arra ment, amerre látott! A szeménél különösen!
A belezés nem nehéz, mert tulajdonképpen ezek a dísztökök üresek. A héj résznél kb.3 cm hús van csak, a többi mag és levegő.


Most este bele tettem egy kis mécsest és Aladár kint vigyorog a bejáratnál!!

Nincsenek megjegyzések: