2012. június 2., szombat

RÁNTOTT HÚSI KERINGŐ


Kaptam egy szuper videot a Pléh kocsmáról,amit ki is biggyesztettem a Facebookra!
Ínycsiklandó 1 kilós rántott husik,rántott gombafej hegyek, töltött velők és igazi sült krumplik voltak a főszereplők! Na persze megmutattam Macinak is,aki ezen felbuzdulva ma, a kórházi làtogatás után kiautókázott velem a Kolozsvár utca és Öv utca kereszteződèsénél álldogáló, Plèh kocsma nevezetű kultikus gasztro helyre! A sütödèben összesen 5 ember tud leülni,a többiek kint eszegetnek vagy hazavihetik a zsákmányt!Mondjuk a babakocsit kint hagyhatták volna a délutáni vendégek,akkor befértünk volna mi is a kis házba,de megoldottuk a problémát! Szóval benyomultunk ès a 80-as években találtuk magunkat! Speciel èn élveztem azt az időszakot és egyèbként sem vagyok procc (csak pricc-pracc ès prucc) így nem okozott gondot az étlap olvasgatás a plafonról lelógó papírtábláról! Persze a filmen látott 1 kilós rántott szelet izgatta a fantáziámat ès a gyomornedveimet! A kiszolgáló fiatalembernek kedvesen mondtam hogy akkor egy kis husit vinnénk haza,erre felmért minket ès egy pont 1 kilós szeletet ràdobott a mèrlegre,majd jött hozzá igazi burgonyàból sült krumpli és némi tartármártás! Na az egészért fizettünk 3175 forintot!
Útra keltünk gyanútlanul a kocsival hazafelé!Az illatok el kezdtek terjengeni  kocsiban, gyanítom Zugló összes utcai kutyàja jött utánunk! Otthon fényképezkedés után nekiláttunk a nagy szeletelésnek:Maci 20 deka körül,én olyan 30 deka után purcantam ki! Effektíve 4 ember adagja volt az a kis mennyiség,amit haza autókáztattunk! Aki oda merèszkedik, vigyen magával még egy éhes embert!!!

Íme az ajánló videofilm:
http://indavideo.hu/video/Kilometereket_utaznak_az_ehes_celebek_az_oriashusert?utm_source=bloghu&utm_medium=scroller&utm_campaign=xpromo

Nincsenek megjegyzések: