2008. október 5., vasárnap

KREATÍV PILLANATOK

Nos, hogy azért jókat is írjak, elmárulom milyen klassz dolgokat műveltem mostanság:
belátogattam újra a két kedvenc kreatív-boltomba!
Illetve belátogattunk, mert Maci olyan aranyos volt, hogy elkísért! Röhögtem is jót, mert az egyikben van 2 fotel a bejáratnál: megfáradt férfiaknak!!
Ott mindig ül manus , elfáradtan, meggyötörve, alukálva, bóbiskolva, "porig alázva" kezükben a szatyorból kilógó télapókkal, hurkapálcákkal! Persze amikor karácsony este a gyerekek-unokák mosolyognak és örülnek, akkor kihúzzák magukat, végtére is, nekik is volt szerepük a nagy alkotásokban!
Nos Maci nem ilyen, Ő szépen nézelődik és angyali türelemmel bírja kivárni, amig végre feltűnök a kasszánál! És sikerül 20 perc alatt kivegődnöm onna, mert hozom a formám és bedöglik a gép, és az előttem álló kártyával fizet ki 20 forintot, és ott marad a drótom, stb...
A másik boltban viszont /ott nincs fotel!/ aktívan részt vesz a vásárlásban és ötletel nagyon jókat!
Szóval jól bevásároltunk és én meg alkottam kedvemre.Meg még fogok is!
Boltok a listán!

Nincsenek megjegyzések: