2009. január 28., szerda

ÉLETJEL 2.

Szóval kedveskéim, elmesélem Medve síelésének rövid történetét!
Úgy döntött az uram, hogy nem megy síelni megint.Én meg addig agitáltam /na nem kellett sokat/ hogy végül is elutazott 5 napra. Gondoltam jót tesz a házasságunknak , nem árt néha egy kis szünet belőlem! Jól döntöttem, kipihente magát, igaz szét ülte a fenekét amig elértek Koralpe-ba, Ausztriába. Ja kérem a buszozás nem egy leányálom. Volt egy dvd lejátszó a buszon, de a sofőr otthon felejtette a távirányítót, így se hangot se nyelvet nem lehetett választani a filmekhez! Így történt hogy oda-vissza úton nézhették angolul a Garfieldot, meg a Mamma Miát!Höhöhö! Hallkan a legjobb hallgatni olyan filmet amit vagy már láttál háromszor, vagy egyszer sem akasz megnézni!Mindehhez párosul még 20 gyerek zsivalygása!Hahahha!! Így jár aki síelni indul!Mondtam az én drágámnak, legközelebb felmegyünk a Mátrába!

Sokan kérdezték hogy én miért nem mentem Macival!Nos a válaszok:
1.nem tudok síelni; sőt elképzelhetetlennek tartom hogy 2 darab vállfával a talpamon és 2 darab seprűnyéllel a kezemben képes legyek egyenesen menni,mi az hogy menni, siklani???Lefelé ugye könnyű, visz a nehézségi erőm, fölfelé visz a sílift, igen ám, de a kettő között nem lehet fenéken ülve közlekedni!!!
1/a. drága barátom mesélte , hogy elmentek egy baráti társasággal síelni.Igen ám de Ő és a haverja nem tudott síelni.Szerintem nem merték beismerni és bátran felmentek a fekete pályára Ők is!Nos innentől kezdve páni félelem lett úrrá rajtuk gondolom, és fenéken jöttek le, de néha kedélyesen meg-megpihentek így több óra után végre leértek a pálya aljára! Nos így nem vállalkozom a lejövetelre!
2.lavinaveszély miatt le kellett volna zárni a pályákat, hógörgeteget képeztem volna ahogy nekilódulok!
3.nekem is jár egy kis nyugalom, amig a férjem siklik le-föl! /Na ez mondjuk nem volt nyugalom, de ez egy másik kérdés :) /
4.enni itthon is tudok, nem megyek el többszáz kilométert egy kis jó kajáért!Egyébb iránt főzicskéltünk Ádám barátommal: pizza készült, rettenetes mennyiségű feltéttel!Maci mondta már hogy ha pizzériám lenne , tönkre mennék mert annyi mindent pakolok egy pizzára!Vagy csinálok valamit, vagy nem főzök!

Nincsenek megjegyzések: