2009. február 8., vasárnap

MESÉK BIRODALMA

Ma délelőtt Macival egy nagyon kedves meghívásnak tettünk eleget.Egy kedves kollégája invitált meg minket hozzájuk, hogy találkozhassak Tóth Gábor festőművésszel!

Egy beszélgetés folytán tudtam meg hogy fest, és persze az Internet segítségével utánanéztem hogy miket alkot.
Nos aki megnézi a weboldalát, gyanítom szintén beleszeret a képeibe! Zseniálisak az alkotásai!!!
Kattintsatok csak ide szépen:


Szóval a mesevilág feltárult előttem és egyre jobban izgatott, milyen lehet az az ember, akinek a kezei közül ilyen csodás képek kerülnek vászonra.A weboldalon van róla egy fotó, ami nagyon jó; de az életben még kedvesebb és nagyon jópofa ember!!!!
Utunk során elhagytuk a belvárost, majd kikecmeregtünk a betondzsungel-lakótelep mögé elrejtett kertvárosba. Nos, ott megállt az idő, a kertben a kertitörpék szemüvegben mosolyogtak . Ahogy Gábor mondta, ezek annyira csúnyák és giccsesek, hogy már szinte szépek:)

Vendéglátóink nagyon aranyos fiatal házaspár; Manó a 6.hónapban van és szíve alatt hordja első babájukat, aki nagy valószínűséggel fiú lesz!Vagy lány, Zoli reszkess!!
Manó Édesapja a festőművész , és igaz az alma és a nem esik messze című mese, Manó is kitűnően fest! Ja kérem, vérében hordja.Geneteikailag kódolt a dolog!Noch dazu az öccse is tehetséges!!
Édesanyja egy bájos, nagyon kedves mosolygós teremtés. Olyan őszinte szeretettel fogadott, amilyen csak a mesében létezik manapság!
Szóval felmehettem a "padlásra", a Padlásmesék birodalmába! Ott aztán persze elállt a szavam és miután élőben ott mosolygott a Játékok világgá mennek című kép, menten elolvadtam!
Az összes ott lévő képet megnézhettem, óriási élmény volt!!!
Nem beszélve arról, hogy Gáborban egy igazi festőművészt ismerhettem meg, aki szerény és nagyon-nagyon jókedvű! Látszik a képein hogy szerelemből fest,azért mert élvezi és nem azért mert kötelező!
Amikor elkezdi az utazási sztorikat mesélni, leesik az ember a székről a röhögéstől! Agitáltuk, hogy írja le az élményeket!Érdemes lenne kiadni!
A ház minden szeglete és tárgya mesél, emlékek sokasága van jelen, és nagyon otthonos, meleg minden kis része!


Nincsenek megjegyzések: