2009. március 21., szombat

KUPA


Tegnap illusztris vendégeink voltak, így próbáltunk megfelelni a kihívásnak. Ugyanis Snoopyék érkeztek vacsira és már előre jelezték, hogy pontozni fognak, lásd Hal a tormán /vagy tortán?/ esetleg a Vacsorapata /vagy csata?/ című, celeb-etető sókban!

Nos, férjuram is kivette a részét a nagy előkészületekből: bevásárlás,hagymapucolás /síszemüvegben/, krumplipucolás /egyszerű okuláréban/, konyhamalackodás és lábos-kinyalogatás /szemüveg nélkül/, mosogatás /csak úgy/.
Aztán ledőlt 1 órácskát aludni.

Szóval elkészült a menü: francia hagymaleves /tuzsúr-muzsúr/, carbonara szósszal meglocsolt bio-olivaolajban sütött csirkemell és comb zöldség és krumpliágyon /nem erre feküdt Maci/ valamint csokival és rumos tejben áztatott mazsolával hintett kuglóf.
Ma reggel Snoopancs írta egy emilben, hogyha én főznék nekik minden nap, akkor dundira hízlalnám őket /egy francia tánclépés nevű együttesre utalt:Pá-dödö/! Höhöhö!

Szóval jól sikerült a vacsora, utána gyanítom mindenki bevett 3 bilagit drazsét....
Kártyázni sem volt erőnk, meg persze a beszélgetés, vörösbor mellett jól esett! Én csak a bor mellett ÜLTEM, nem ittam meg !

Kaptam egy igazi kupát, aminek nagyon örülök!!!!!!!!!!!!!!!!!! Különösen hogy Snoopy készítette; ez igazi Snoopy-design! Ez volt a tétje a vacsinak: Kreativi-tét!
Katica a tortán 2009!Winner is .....! /a .... az én vagyok:Liongiuditta/

Nincsenek megjegyzések: