2009. május 8., péntek

HÜTTE CAFE

Ma délelőtt kávézásra voltam invitálva, a Szabadság téri Hütte Kávézóba. Jártam már ott párszor, eddigi tapasztalataim jók voltak. Jópofa a hely, egy nagy kerek rész, a Lipót-garázs tetején, az ex-Tv székház előtt.
12-kor landoltam a kávézó teraszán, kedves meghívóm már ott volt, kávéját már kóstolgatta. Asztalunk a bejárattal szemben volt, így a pincérek látták hogy megérkeztem. Nos fél órán át, senki nem foglalkozott velem, amíg aztán az egyik pincértől kértem egy cappuccinot.
Nagyon furcsának tartottam, de egy ideig nem tettem szóvá.Aztán persze azt jegyezte meg "asztaltársam" halkan, hogy úgy látszik nem mertek hozzám szólni, mert oroszlán vagyok. Tény hogy frissen mosott fekete sörénnyel érkeztem, de ez miért rémítette meg a pincéreket? Őket még nem haraptam meg!
Nem is fogom, mert gyanítom hogy nem megyek a Hüttébe többet. Egyéb iránt a Hütte jelentése hegyilak, azaz turistaházak egész Ausztria területén.Nos gyanítom valami fogalmi zavar van a kávézóban; talán ha sílécekkel jelenek meg, akkor megkérdeznek, mint a kedves vendéget : mit szeretne?

Nincsenek megjegyzések: