2009. szeptember 5., szombat










BARTHA ÁGNES : MÁS-KÉP

Bartha Ágnes, a Mester


Csodás kép

Üvegplexi ékszerek

Holnap Szentendrére ruccanunk ki egy kicsit, lángos evéssel összekötött művészet nézés címszó alatt. Hogy értsétek miről próbálok írni: Bartha Ágnes ötvös-,tűzzománc-mester művész alkotásait szeretnénk megnézni.Vasárnap sajnos az utolsó nap lesz, amikor a kiállítás megtekinthető, az Artunio Galériában , Szentendrén a Bogdányi utcában.
Nagy tisztelője vagyok Ágnesnek, akit egy pár éve ismerhettem meg személyesen.Nagyon megszerettem Őt és mind a mai napig szeretettel gondolok Rá, amikor a tőle kapott ékszereimet viselem. Pár cikkel ezelőtt írogattam Takáts Marciról és képeiről; nos milyen a világ, Marci Bartha Ágnes fia! S hogy lebbenjen fel még titok, a férj is ismert művész, a Magyar Kovácsmíves Céh oszlopos tagja. Hát igen, nem esik messze az alma a fájától!

Miután most tudok képet feltenni még, hiszen csak holnap megyek oda és nem tudom szabad-e ott fotózni, ezért a Tiara Magazin képeit tettem fel.

Itt két kis cikk olvasható a kiállításról, az én kis véleményem majd felkerül később.


Tűzzománc képek


Nincsenek megjegyzések: