2010. január 6., szerda

SOK HŰ-HÓ

Lehet hogy hű lesz a hó hozzánk. Ennek örömére Anyut nem engedem ki a lakásból, végtére is nem kiskutya! Igaz hogy neki sikerült pár éve, a legszárazabb nyári napon, a legsimább betonon megbotlania, és eltörni a csuklóját! BANG!!!
Pénteken fájó szívvel /és derékkal/ le kell szednünk a karácsonyfákat nálunk, majd hétvégén Maci néninél is. Ez az ünnepség-sorozat legfájdalmasabb pontja.Brühühü!
Ma még elbúcsúztam a Nagy-fától, és lefotóztam mintha valami letűnt világból maradt volna itt...
Nagyon tetszik ez a monokróm stílus!
Tegnap óta zuhog a hó, és ez igen örömmel töltött el addig, amig le nem kellett totyognom két üveg karácsonyi piával a kezemben. Ja kérem a feledékenység korral jár!Anyu szerint cavinton-hiányban szenvedek;igaz amikor önállóan beszedtem 2 doboz hogyishívják /gingko bilboa/ tablettát, Anyukám azt mondta ,hogy effektíve hüjébb lettem. Persze lehet hogy el is felejtettem bevenni. Mindegy! Lényeg hogy hull a hó és hózik!
Zsuzsi most írt Ámerikából, hogy ott is lassan ömlik a hó!NY államban 100 centiméter /1m/ esett le egyszerre 6 nap alatt!
Na látjátok, ott is csak hó a hó! Most jut eszembe:Happy New Year /HNY/ alias Happy New York!
Nálunk itthon az udvarban hó fedi a bájos gesztenyefát

Itt járt a menyét, aki elhozta a menyét /bocs Micimackó/

A homokozó átalakult HÓmokozóvá

Ismeretlen lábnyomok a hóban

Nincsenek megjegyzések: