2010. február 2., kedd

CSODÁK


Tudjátok ha minden vágyam így teljesülne, az már nem is lenne igaz!
Ma délelőtt Koszpek Úr látogatott meg a műhelyben , és először arra gondoltam valami munkaügyben jön. Nos csodák csodája, ajándékot hozott nekem. Látta a múltkori bejegyzést a blogon, ahol említettem a weboldalát, és emlékezett az oroszlános tojásra.
Igen kérem, az egoista oroszlán-lány, természetesen nem is tehetett volna fel más képet, csak azt,amelyiken Leo hirdeti sörényét.
Szóval ma megkaptam az oroszlános tojást!!!!!! Már a könyvespolc tetején feszít a nappaliban s fennen hirdeti a ház lakójának kibenlétét/mibenlétét, a Lánchíd oroszlánjának festménye mellett!
/ha ez így megy tovább,tavasszal hazaköltöztetek egy oroszlánt az állatkertből!/





Koszpek Úr nemcsak tojást tud patkolni, hanem mogyorót is; így persze megleptem magunkat egy-egy patkolt szerencse mogyoróval!



Nincsenek megjegyzések: