2010. szeptember 24., péntek

MY FIRST TERRIBLE ENGLISH TEST

Kellemetlen leleplezhetetlen tesztem kedden este esett meg velem.
Magyarul: írtam egy angol tesztet, ami rádöbbentett, milyen szürke is az agyam.Angolul legalábbis.
Snoopy talált egy jó kis kozmopolita nyelviskolát a fészbukon és rávett menjünk tesztet írni, milyen okosak is vagyunk!
Nos rájöttem éppen 20 éve tanultam angolul, és miután nem nagyon használom /effektíve társalgásra/ így szépen elfelejtettem sokmindent.
Az ugyanis hogy néhanapján egy-egy vevőnek megcsinálom az óráját, na az kevés az angolhoz.
Az hogy kedves brit túristák vonatjegyet akarnak vásárolni a Bazilikánál, igen hüje élmény.Macival battyogtunk valamelyik délelőtt és megállítottak bájos brit anyanyelvű emberek és magyarázták, hogy ők és a vonatjegyük??Na persze a Bazilika előtt nincs vonatjegy-árusítás, maximum riksa-kulit lehet bérelni.Kedvesen elmagyaráztam hogy ilyen nincs itt!Maci pár lépés után rájött, hogy a Máv Start irodát keresték kint a főúton!Britteknek újra elmagyaráztuk hogy nem riksa, hanem Máv Start!Köszönték hevesen!
Nos ahogy visszaemlékszem , 20 éve is utáltam a hadaró briteket!Ma sem értem a BBC adását, ha nincs kép, tulajdonképpen bármiről dumálhatnak!
De most már be merem vallani, így a blogon keresztül pláne, hogy néha blokkol az agyam.Ha olvasom akkor hagyján, de ha beszélnek hozzám gyorsan, na az a rettenet!Megszólalni néha nem is merek!Ha van valaki mellettem aki jól beszél, leblokkolok, megkukulok!
Gyanítom ezt a gátat kell átszakítanom, nem a Tiszait!
Hát kérem megírtuk a tesztet kedden este, majd vártuk Mancikától a nagy kiértékelést.Kár volt.
A weboldalukon, a hirdetésben azt írták van kezdő 2.csoport. Tehát az újrakezdő, azon nyugdíjasoknak, akik tanultak csak hát sokat felejtettek!Na az életeben ilyen nincsen!
Kiértékelés után azt mondták,  teljesen kezdő csoport kell nekünk!Igaz 4 darab A4 oldal teszt volt,amiből a harmadik és negyedik oldal a felsőfok volt.Ott egész jól kitaláltunk szavakat, igaz olyan is volt, amit eddig senki nem hallott!Az ember aki 2 nyelven  beszél!Na nem tudom!
Szóval azt ajánlotta Mancika, hogy kezdjük újra az egészet.Ja onnan hogy : I'M A BABY PARROTT, who likes the carrot!
Na ez kimarad egyelőre!

Nincsenek megjegyzések: