2010. november 29., hétfő

A HALPAPUCSOK VÁNDORLÁSA

Nos drágáim szombat délig nem tudtam, hogy a halaknak van papucsa.Mondjuk azt sem tudtam, hogy lábuk lenne?
De aztán nagyon izgalmas dolgot láttam! A FISE bemutatótermébe toppantam be, egy szépnek nem mondható,esős napon, Varga Gábor Út-Jelek kiállítását megnézni. Nézelődtem is szépen, a falakon fotók, a fotók előtt kis "polcokon" üveg-tálak.Arra kellett összpontosítanom, nehogy lesodorjam valamelyik tálinkót. Kár lett volna értük, mert nagyon izgalmas, rétegelt üvegek voltak. Szóval ábrándoztam szépen, csendben, amikor egy lépcsőt láttam felfelé valahová.Furcsa hangok jöttek lefelé a lépcsőn, mintha folyna valami folyamatosan /effektíve a Harry Potter film wc jelenetének hangjaira asszociáltam/. Gondoltam szólok, de aztán nem mertem; hátha nem-komplettnek néznek.Ki az a relatív őrült, akinek hangok folynak le a lépcsőn?
A teremben rajtam kívül egy teremőr bácsi volt /nem túl barátságos, de hát a múltkori Gyémánt-kiállításon okultam/, meg egy fiatal lány. Szóval amikor a lépcsőthöz közeledtem, akkor kedvesen odajött a lány és felinvitált az emeletre.Nos sosem gondoltam hogy ott is van terem!Egy kis 15 négyzetméternyi terület van fent, ott volt a kiállítása Szilágyi Erzsébetnek, kedves invitálómnak. Az előtérben 3 próba-baba álldigált, fejvesztve; nyakukban papírékszerekkel. Hihetetlen jó ötlet, nagy kreativitásra vall!
Aztán beléptem a termbe és nem tudtam a látvánnyal mit kezdeni.Ide varázsolom és kíváncsi lennék, Ti értitek-e első pillantásra?



Azután persze megkaptam az instrukciót, ez egy interaktiv rész.Erzsébet lekapcsolta a lámpákat, rámszakadt a sötét és aztán megvilágosodtam agyilag: a halpapucsok világítani kezdtek.Mintha a National Geographic mélytengeri lényekről szóló műsorában, én is a Mariana árokba merülhetnék!!!!
A fényszórókból töltődnek a halpapucsok oldalán a kis fluoreszkáló festékek, így aztán a sötétben elvarázsolnak!!!Megmozgatta a papucsállatkákat és így életre keltek! Kaptak egy kis inspiráló zenét,így táncoltak nekem! Fantasztikus élmény volt!!!!Relaxációóóóóó!!!!!



Aztán láttam még az ékszereket is, amelyeket szintén a paucskák ihlettek.Egyébként hordhatóak abszolút!!!!



Nézelődjetek Erzsébet weboldalán, érdemes , mert csodákat láthattok! Fiatal, kreatív, tehetséges sokoldalú alkotó, akinek több külföldi kiállítása volt , és díjak sokasága van  a birtokában!
Íme egy csodás aktuális karácsonyi dísz:


http://www.szilagyierzsebet.hu/

Nincsenek megjegyzések: