2010. december 28., kedd

MEGLEPETÉS

Meglepő és mulatságos ajándékaimból szemezgetek most,  melyek 2010 karácsonyának üde színfoltjai!!
Elsőként a kedvenc, Danitól. Verset is írt hozzá, melyet a kép alatt olvashattok!!!Hát nem egy drága; mármint Dani!!!!!Képzeljétek csak, eldugta és a vers alapján meg kellett találnom!Na volt nagy röhögés persze!




Hahó!!


Itt lógatom piciny lábam
Elbújva, nehogy fázzak
Haverom a kistehén
vele egy szobában vagyok én
hol sok sok minden ketyeg
ez ugyan sok segítség nem lehetett
mikor elromlik egy
az tuti ide megy
egyre inkább rájössz talán
míly egyszerű ez a talány
Bejössz ide mert eladnál
de jobb lenne ha megtalálnál
álcázom magam s én vagyok az az erő
ami segít ha egy pink nyuszi lemerül
a kérdés benned jogosan felmerül
én lennék kinek a farka onnan kipenderül?
Hát persze, most már megtaláltál
csak a tied ezentúl ez a zsákmány
egyet mondok Boldog Karácsonyt!
Több rím ide már nem jutott:)

Következő favoritom, a Snoopyéktól kapott kisméretű /kb.5 cm átmérőjű/ piros ébresztőóra (vajon miért is?) és a hozzá illő csomag-gyertyák!!!


Következő befutóm a szintén Snooppancsos világító rénszarvaska:
 

Nem utolsóként, itt feszít a katicabogár-gyertya gyűjtemény, amit persze nincs szívem meggyújtani!!!
 
 



Ica mit sem tudva a gyertyákról meglepett egy katicás papírka-tartóval; a 2.képen látható a bandzsa katica!!
 


 
Pár kép sajnos lemaradt, de pótolni fogom! Nehogy lemaradjatok a bocis tus-kefémről, a krokodilos mosogatószivacs tartómról, a tehenes fürdőszettről.

Nincsenek megjegyzések: