2011. június 14., kedd

CSAPAT-ÉPÍTÉS A FÁN


Szombaton Cseresznyésékhez ugrottunk ki Rákoskertre. 3 körül landoltunk a kapuban, majd fél 4 körül kedvenc férjem a cseresznyefa tetejéről visítozott, hogy ellát Ferihegy 2-ig!Közben persze nagyon csendben szedte a szemeket, gyanítjuk többet evett mint amit szedett!Na jó, nem is!
Én a 7 fokú létra 6-dik fokán viaskodtam az ágakkal és a levelekkel, hogy ugyan-már had vadásszam le a meseszép cseresznyéket!!!!Okos enged alapon én győztem!Meg persze győzködtem magam, hogy nem nyílik  szét alattam a létra; mert egyszer már ezt előadtam. Na nem az volt életem legnagyobb repülése, talán ha redbulloztam volna előtte...
Ezen kívül azzal is el voltam foglalva, hogy az összes létező kukacot ne a hajamba gyűjtsem, menjenek kocsin!

Valamint minden 20-dik szemet minőség-ellenőrzés címén megkóstoltam! Erre ittam light colát, kérem az eredmény: fel voltam fújva, mint a Micikecske!

Feri a házigazda a kis-ház aluminimum tetején kapkodott levegő és cseresznye után!Életveszélyes produkciónak tűnt, senki ne próbálja utánozni!!!! Tény, hogy így Ő is ellátott Ferihegyig! Én meg a létráról  Feriig, a tetőre!
Megérkezett Marci is, az erősítés! Ő a meggyfát ölelte magához, majd a cseresznyefán erősített!Hol egy létrán, hol a fán, hol pedig egy állványzaton szedte a szemeket hősiesen!
Na most kérem tisztelettel, Évi barátném a házigazdáné tériszonyban szenved, így Ő lent maradt a földön! Szedte a leesett cuccost, cserélgette a nájlonzacsikat, meg hozta a szíverősítőt a fákon lévő majmoknak!!!
Tündi , a legkisebb a mi szórakoztatásunkkal volt elfoglalva, lévén az állványról is csak a legalsó ágat trancsírozta!
A szíverősítő és a light cola megtette áldásos hatását, onnantól kezdve senki nem félt a létrákon és a faágakon!Bravúros teljesítményeinket és azt azt kommentáló dumánkat csak a szomszédok és a Fa nem viselhették szegények könnyen! Még jó hogy nem énekeltünk! Kotta pedig van:

Néha olyan röhögés rázta meg a fát, hogy az inkább önként és dalolva ledobálta a cseresznyét, csak meneküljön tőlünk!
A szomszédok elbújtak a házikóikba, mert a röhögés  elől menekültek!
Szóval jó volt nagyon, erős csapat lettünk! Máskor is megyünk szedni!Csak hangyát nem!
A leszedett mennyiség igen tetemes volt, bár mi is hoztunk el nem keveset, de a házigazdák fél éjjel szemezgettek és száraztak, aznap kész lettek az elrakással.A vödrök kiürültek éjjelre, a pia elfogyott, a körömkefe elkopott!
u.i.:
Másnapra a jobb térdem kiborult, összegyűlt valami folyadék benne.Nem szereti az aluminimum létrát; legközelebb falétrát szerzek! Vagy nekem is kellene innom valami alkoholszármazékot, térd-erősítés gyanánt!

Nincsenek megjegyzések: