2008. szeptember 16., kedd

INCI ÉS FINCI

Pénteken vendégségben voltunk Anyuval és még 3 kedves volt Tévéssel.Kikecmeregtünk Sashalomra, néha azt gondoltam nem ér oda a busz sosem.De odaértünk szerencsére!
Incike és Ibike várt minket! Incikével együt dolgozott Anyu 9 évig. Szerintem tovább is, csak az irodában voltak 9 évig asztaltársak!Tüneményes hölgy, 80 éves, de nem látszik rajta!! Fiatalosan öltözködik, gyors a mozgása, jó a humora,igazi társasági ember.
Ibike a húga, 78 éves.Ő is ugyanilyen bájos teremtés. Szóval Őt neveztem el kiskoromban, Fincikének, a mese után.Nem értettem hogy Incikének nem Fincike a testvére?
Fincsi ebéddel vártak és olyan tüneményesek, hogy az csak na!!!!!Na erről beszéltem, amikor az öreg fákat emlegettem Almádival kapcsolatban!
A két testvér gondozza az ős-kertet, ami a szülői házat körülöleli!Találtam a hátsó kertben egy kertitörpét! Hihihi! Nagyon szeretem őket!Szerintem ők is engem, mert mindig ha talákozunk, összekacsintunk!

Nincsenek megjegyzések: