2008. szeptember 16., kedd

MAUZI V & VI

Most látom, hogy egy hete nem írtam a blogomba.Nos, ennek sajnos több oka is van.
1. Alkotói válságban voltam, a helyzetem válságos volt és nem álságos.
Egyik kedves unoka-rokonom miután olvasgatta a blogot, gyanítom kb.1 percet szánt erre, kedvesen közölte, úgy írok mint Micimackó.Ja és a hab a tortán az , hogy ha az ember blogot ír, akkor azt ugye nem lehet szüneteltetni, mert az az 1-2 olvasó hiányolja majd.Ez tette be a kaput igazán.Honnan tudja hányan tisztelnek meg azzal, hogy időnként vagy rendszeresen olvasgatják a blogom?!Szóval ezt mostanra sikerült kihevernem nagy nehezen!
Segített hogy újra kopogjak a billentyűkön, az én kedvenc Danim!!!Elejtett egy mondatot, mit sem tudva erről a dologról.Régen írtál a blogodba! Ez volt az a mondat ami jókor jöt, átbillentett a holtponton!
Fel kell vállalni, hogy Micimackó-módra írok!Na és akkor mi van?!Ha valaki így is olvassa és örömét leli benne, akor az nagyon jó dolog!Punktum!
2.Mauzi V és VI felbukkant a szinen.Illetve megdöglöttek és felpuffadtak és rettenetesen büdösek votak!!! Iszonyatosan borzalmatosan rettenetesen ijesztően undormányosan rémisztően szagosak voltak.Vasárnap egész délelőtt a sírjukat keresteük, a műhelyben.Mindent kipakoltunk, letöröltünk, fertőtlenítettünk és akkor az Anya visított hakan egyet:itt van az egyik a gardróbban! Maci odakanyarodott, papírral és nylonnal felszerelkezve.Mauzi V kiterült és az örök egér-vadászmezőkön volt már.Tetemét kidobta és kezdtünk megnyugodni , hogy megvan a kis büdös!
Frászt , volt még egy! Szaglásztam a finom illatos kitakarított műhelyben!És jött a büdös megint!Kezdtem a porpisztolyok mögött is takarítgatni.Bőszen pakoltam, amikor egyszercsak megfagyott bennem a lélek!Ott feküdt a szétrágott nylonszatyrok között Mauzi VI.Irtózatosan büdös volt!Macit odahívtam és kirohantam a műhelyből!Törzsi táncot jártam, úgy látszott rajtam az iszonyat!Maci, a hős, kivontatta a kis egértetemet! Nyugodjanak békében!
3.Hála Istennek, nagyon sok a munka és ki sem látszom alóla! Így aztán mem volt nagy ráérés a blogoláshoz!

Nincsenek megjegyzések: