2008. november 9., vasárnap

BABA-MAMA EXPO


Drágáim!Transzba vagyok esve, és nem gödörbe! A héten megkért a bátyám, hogy a november 21-22-23 valamelyik napján / konkrétan kiderült hogy szombaton/ segítsek a Baba-Mama Expon, a Szülőképző standján a dvd-ket promocionálni.Jaj de előkelően mondtam, tehát rá kell ébreszetni a a magyar anyákat, hogy ez a dvd kell és jó és hogy enélkül nem lehet szülni!
Jó szülni lehet nélküle, csak mondjuk könnyebb ha az első szülésnél nem ér váratlanul minket minden. A dvd megnézése után is ér majd meglepetés, az biztos!
Nos persze vállaltam hogy segítek, majd kétségbe estem szépen egyedül! Ugyanis hogy tudom hitelesen rávenni a kismamákat hogy ez a dvd szükségszerű, ha még az életben nem szültem egy fél gyereket sem! Igaz, ha netán most orvosoknak kellene árulnom valami prosztata dvd-t, akkor sem eshetnék kétségbe!Tatám sincs ugyanis, és nagyobb a valószínűsége hogy terhes lehetek, de prosztóm az nem lesz , tuti!
Nos drága Macim megígérte hogy eljön majd és ott is marad velem!Mondtam hogy ez jó ötlet, mert kettőnk közül Ő a kompetensebb, mert már szült! Illetve ott volt Dani születésekor és köldökzsinórilag vágott egyet!
Meg hát ugye bevallom, hogy ahogy eddig láttam a szüléseket a tévében, az inkább egy lightosabb disznóvágáshoz hasonlított!Na ha ezt elmondom egy kismamának, azt 2 lóval sem húzzák be a szülőszobára!Inkább otthon szül és akkor aztán senki nem tudja mi vár rá!
Szóval tréfa ide, félelem oda meg kell nézzek 3 dvd-t a szülésről és egyébb baba-dolgokról! Így lehetek majd kompetens egy picit filmügyileg!
Akit érdekel a téma, az jöjjön ki a Syma Csarnokba november 22-én szombaton,14 óra után. Ott leszek! Ha én nem érdeklem a tisztelt olvasót /ezt abszolút megértem /akkor választhat a november 21 és 23 közül!
http://www.babamamaexpo.hu/main.php?mid=0&sid=3

Nincsenek megjegyzések: