2008. november 2., vasárnap

MIO

Tegnap meglepetés ért, kaptam előkarácsonyi ajándékot! Helyesen a karácsonyi ajándékom megérkezett előbb! Nagyon meglepődtem, mert nem számítottam rá.Nem isgondoltam volna hogy én jókislány vagyok és megérdemelek ilyen klassz dolgot!
Placi hozta az ajándékot /Ő egy nagyon-nagyon kedves barátom!!!a nevéből formáztam a placi szót!/, miután ismer engem 6 éves korom óta, tudta mennyire szeretem a mindenféle kütyüket! Meg tulajdonképpen mindennek nagyon tudok örülni!

Szóval Placitól kaptam egy Mio-GPS gépet.A Férjem szerint ezután a legkisebb helyiségbe, ami nem a spájz, is ezzel fogok közlekedni. Nagyon klassz helymeghatározó kis gépről van szó!
Ma ki is próbáltuk, mert a kisautóm nem volt hajlandó beindulni.Na a vasárnap délelőtt a legalkalmasabb arra, hogy az ember a feleségének az autóját bebikázza!Így is lett, ezt egy perc alatt megtette az uram, aki nem bika, hanem Medve!
Beindult a kicsi-kocsi és mi útra keltünk vele!Maci bizgerelte a GPS-t és ezt addig tette, amig sikerült elszédülnie és fájt a feje, forgott vele a világ! A gép jól bírta nem szédült, csak folyton újratervezte az úticélhoz vezető utat!
Nos hogy sikerüljön feltöltődnie az aksinak, meg a generátornak, meg nekünk is, nekivágtunk amerre csak láttunk. Elautóztunk Vácig, majd ott visszafordultam és nyomulás hazafelé.
Beugrottunk egy Plusba, ami már nemsokáig az , mert megvette a Spar.Utána még autómosás is volt, gumifújással együtt.
Hazagurultunk és beengedett a sorompó, csodák csodájára!!!!

Nincsenek megjegyzések: