2008. december 28., vasárnap

EGY KARÁCSONY TÖRTÉNETE

Először is megkésve bár, de náthás igen kívánok utólag boldog karácsonyt , előre pedig boldog újsztendőt!

Történetemhez tartozik, hogy hoztam a formám az idei karácsonyon is: skerült teljesen "belebetegednem"! Most sajnos szó szerint is!
Nem részletezem az utolsó napokat, mert a legjobb amit írhatok az, hogy égnek állt a hajam és folyton nyitva volt a szájam! Üvöltöztem sajnos! Néha a düh, néha a tehetetlenség miat
t!
Ennek meglett a böjtje, 24-én hajnal 4 órára,elment a hangom, bedagadt a mandulám, hangszálgyulladás gyötört, az ajkaim egy bantu néger kifestett szájához hasonlítottak, aki szájon csókolt valami kaktuszfélét;még mindig égnek.Megpróbáltatásaim még nem értek véget, van egy gyanúm!Éljen a Karácsony! Szenteste a Bátyámékhoz voltunk hivatalosak, nagyikkal és beiglikkel felszerelve!Szép renden lezajlott az Este!Megerőltettem magam és hang jött ki belőlem. Ügyes voltam, így aztán 25-én regel 6-kor arra ébredtem hogy feladom a harcot és öhatalmúlag /bár Anyut megkérdeztem azért!/ elkezdtem az antibiotikumot újra szedni!
Aznap Maci nénihez mentünk családi ebédre.Újra megpróálkoztam hogy emberi formát öltsek, valamelyest sikerült!
26-án Sün jött, Sünnével ebédre Anyuhoz; kaja finom volt, hangom és közérzetem rémes, és elkezdődött az orrfolyás is!
Még jó hogy Karácsony előtt hoztam még 300 db papírzsebkendőt a dm-ből. Gyanítom el is használtam a felét 3 nap alatt!
Nos ezt csak azért írtam le ,zanzásítva, mert nem nagyon telefonálgattam, csak egy pár sms-t küldtem el! Mindig szoktam hívogatni a barátaimat, mea culpa drágáim!



Másnap

Nincsenek megjegyzések: