2009. február 20., péntek

FOG-TÜNDÉR

A fog és a lélek összefüggésének vizsgálata egy másik bejegyzésben lesz talán, most csak a puszta tényt tudom idekattogni.
Ha valami lelkibánat gyötör, akkor sikeresen el szoktam törni valamelyik fogamat.Most is így tettem, egyszerre két fogam törött el.Két rágófog, na ez a pláne benne.
Szóval felhívtam a drága Fogtündért, Katikát.Mindig mosolyog és ez a telefonban is érezhető!
Most is mosolygott, tudta baj van és várt szerda este. Mentünk, menetrendszerűen.
Úgy működik a dolog 10 éve, hogy elkezdem a fogorvoshoz járást márciusban és abbahagyom július végén.Aztán persze jön a soron kívüli téli látogatás is.Szegény Katika lassan a nevére vesz, annyit voltam Nála!!!
/Eljött az esküvőnkre és ez nagyon jólesett, igazi meglepetés volt; nem is számítottunk rá, hogy el tud látogatni hozzánk!/

Az új rendelőben a váróban karosszékek vannak, a régiben fotel és kanapé is volt. Igaz ott egyszer elaludtam, egy késői látogatásom alkalmával.Most nem tudtam aludni, mert leestem volna a székről, csak a karfa tartott meg.
Amikor bementem a rendelőbe,már tudtam mi vár rám, régi ismerős dolgok fogadtak.Fúró,kaparó, fene tudja milyen nevű dolgok, de a szájamban már ismerem, csukott szemmel is tudom mi lesz velük.
Jobb esetben nem nyelem le őket, mint a próbatöméseket és a tamponokat!
Kiszámoltam hogy 10 év alatt, amióta Katika dolgozik a mosolyomon, kb.1 mázsa próbatömést ehettem meg.Iszonyatosan rettenetes íze van, már az ottlétem alatt jön ki a szájamból.
Most péntek délután pedig, a szerdai adag fele van már csak meg. Kérdeztem is Katikát miért nem csinálnak málna-ízű próbatömést?
Katika maga a megtestesült nyugalom, tulajdonképpen olyan nekem mint egy pszichológus.A szék stimmel, csukott szemmel és tátott szájjal hallgatom!Mindig megnyugtat, és visszaránt a mélyből!Mélyen tisztelem is ezért!Nagyon jó humora van és így könnyebb a gyökérkezelés elviselése is!
A baráti körünk jó része hozzá jár , és visszajár! Ma mondta egy félős kolléganőnk, hogy a gyermeke és annak barátnéja is megy a Fogtündérhez! Ez jó jel, a bizalom jele!
Maci is hajlandó volt eljönni hozzá, és bár kapaszkodott a karfába és leizzadt szegény kis medve, túlélte és ha kell jön újra!
Merem ajánlani a Fogtündért /név és cím a szerkesztőségben-nálam/mindenki szájába és figyelmébe!
Jut eszembe, kb.4 éve kitaláltam, hogy nem elég fehérek a fogaim.Nos Katika sejtelmesen mosolygott, és beszerzett nekem egy amerikai szert, ami nagyon hatékony.
Le kellett venni a fogaimról a mintát, haraptam egy adag műanyagba, és kész is lett drakula fogsor-lenyomata /alsó és felső külön/ , átlátszó gumiból. Kék kis tartó is dukált hozzá, meg a szer, ami két komponensű volt. Egy-egy arányban kellett keverni és az átlátszó fogsorba nyomni,majd a műanyagba beleharapni, alul és felül egyszerre, és 25 percig összeszorítva az állkapcsot, ülni szépen.Finom csersznye íze volt a trutymónak! Igen ám, de azt senki nem mondta, hogy a harapás alatt beindul az ember nyálképzése, megszólalnak a telefonok és hogy biztos akkor akar az ember lánya beszélni is!
Nos 2 hétig , amig elfogyott a trutyi végre , minden este ez a cirkusz folyt /meg a nyálam/ és persze olyankor Süni röhögtetett, beszélt helyettem és mindig elkapcsolta a tévét!Rettenetesen lassan fogytak a napok és mindig nézegettem a fogaimat , hogy villognak-e? Frászt villogtak, csak a szemeim! A szer jó volt, csak sajnos nekem nem elég hatékony, lehet hogy végre belátom a fehérítés legjobb eszköze mégiscsak a hypo!

Nincsenek megjegyzések: