2009. február 17., kedd

KREATÍV-TARTOZÁS


Régi tartozásomat rovom most le!Snoopancstól kaptam karácsonyra egy nagyon jó kis szélcsengő kisfestőt!Tudta, hogy én is lelkes "kreatívbolt-látogató" vagyok és miután Ő már egész jól fest, engem is próbált abba az irányba mozdítani!
Íme egy eredeti Snoopy-festmény:



Nos, hogy mennyire sikerült most egy első sikertelen képet teszek fel az én kis kreálmányomról!

Gyanítom,hogy van mit finomítani a fotótudományomon, de mentségemül szolgáljon, hogy egy pici kis géppel készítettem egy este.

István, akinek a fotóblogjáról már ejtettem szót, kedvesen felajánlotta, hogy segít megtanulnom a fotózás alapjait. Például hogy hol nézünk bele a gépbe,mert ugye előről is lehet!!!
Viccen kívül, fejlődőképes vagyok, csak ne idétlenkedjem el ezt is!

Szóval íme bizonyságul, hogy egyedül festettem a szélcsengőt; a színek a pillanatnyi hangulatot tükrözik.Hööhöhö!!!



Most pedig egy nagyon kedves barátném képét teszem közszemlére: Judit festette /Nyúl-Zélandon/, aki szerintem nagyon ügyes.Ahhoz képest , hogy nem festőnek készült, zseniálisan fest.Igaz, hogy szegénynek 2 gyerek és 1 férj mellett nem sok ideje van magára.Lehet hogy az arányon kellene változtatni a drágának, és mondjuk a 2 gyerekhez minimum 3 férjet használni.Így jutna szusszanásnyi ideje magára és a festészetre is!




Nincsenek megjegyzések: