2009. április 24., péntek

MEA CULPA:KUC-KUC-KUC

Azért ez az idétlen cím, mert ez jellemzi most legjobban az állapotomat.Illetve állapotunkat, mert Maci kezdte előbb!!!
Én csak hűségesen követtem a megfázás rögös útján...
Szóval drágáim, azért nem telefonáltam sok helyre, mert egészen egyszerűen nincs hangom; ami van azt pedig tartalékolom. Ma délelőtt összeszedtem a déli-tartalék-hangerőmet és felhívtam 2 Györgyöt.Na amikor beledörmögtem a névnapi köszöntőt, volt nagy "öröm".
Szóval köhögünk mint a fene, folyik az orrunk rettentően /20 zsebkendő per perc/,fáj a torkunk nagyon. Egy élmény ez a tavasz!
Az orromon átlag 2mm vastagon fehér Neogranormon krém üdül, mert különben már leszakadt volna a helyéről! No Pinokkió!!!!/egyébb iránt ez Maci találmánya krémileg/
Az éjszaka úgy indul, hogy miután kikecmergek a fürdőből a hideg lakásba, befújom a torkom Tantum Verde sprayvel.Na az egy ideig jó is, de aztán ahogy elaludnék rámjön egy jó kis köhögés, ezért bekapok egy Tantum Verde pasztillát.Na az az igazi, olyan mintha lidocain sprayvel elzsibbasztanák a a nyelvem!Semmit nem érzek utána!Borzalom!!!!!!!!!!
Ma főztem délelőtt mézes-mustáros csirkét, szerencsére nem ettem előtte pasztillát, mert akkor lőttek volna az ízeknek!
Bridzsi drágám, ezért nem tudtam telefonálni Veled! Jövő hétre össze kell szedjem magam, meg Macit is!
Lehet, hogy hét végén nevet változtatok: ezután hívjatok Zewa Bélánénak :(

Nincsenek megjegyzések: