2009. május 18., hétfő

ANGYALOK ÉS DÉMONOK

Vasárnap délelőtt moziba vágyakoztunk , hát Maci lefoglalt 2 jegyet telefonon a 1/2 12-es előadásra, a Duna Plázába.
Lelkünkre kötötték, hogy az előadás előtt fél órával át kell vennünk a jegyeket, fejvesztés terhe mellett. Gondoltam irdatlan mennyiségű ember fog sorbaállni majd a jegypénztárak előtt, így sikerült előadás kezdete előtt, jó 1 órával a Plázában leparkolni.
Fellifteztünk és a kongó áruházban a jegypénztárnál kiváltotta Maci a jegyeket. A legutolsó sorba, a sor szélére kérte őket.Így nem kell letaposnunk 15 ember lábát, akik éppen kukoricát tartanak az ölükben, kólával egyensúlyozva.
Jegyekkel felszerelkezve, "plázázásba" fogtunk.Ez annyit tesz, hogy nézelődtünk és a hiányzó képkereteimet pótoltuk.
Ez is jó story: a neten megnéztem milyen bolt árul képkeretet,; rémes honlapon semmi nincs.Nagy nehezen megtaláltam a Photohall oldalát, nekik van a megfelelő méret,1599.-/db.
Nem találtuk meg szerencsére, csak egy Kodak boltban mosolyogtak, hogy csak egy darab van, igaz az "csak" 1799._, de elteszik ha akarom.Nem akartam!Inkább vakartam a fejem és tovább álltunk!
Medvécske bekalauzolt a Saturnba, mert kellett egy s más, és véltelenül eszébe jutott, hogy biztos van képkeret.Volt:1800 .- / 2 db. Így kell spórolni! Pasqualetti Sophie képei így kaptak végre új ruhát!!!!
Minden cucc le a kocsiba, visszaliftezés a mozihoz és indult a szájtátás!
A terem a filmvetítés előtt 15 perccel még le volt zárva. Egy kis séta, majd visszasomfordáltunk, hogy kezdés előtt 5 perccel csak bemehetünk.Nagy kegyesen a másik teremtől átjött egy srác, és beengedett.Felslattyogtunk és a kongó, tök üres terembe beültünk. Maci azt mondta:látod kibéreltem az egész termet Neked, hogy ne zavarjanak!
Ja kérem,mit meg nem tesz egy friss férj / 1 éve volt az esküvő/.25 év múlva meg mehetek majd egyedül.
Aztán jött még egy pár. Nem pár ember, hanem egy házaspár.A jegyük mellénk szólt pont, de kedvesen egy székkel arrébb ültek.Aztán azon kezdtünk el mind a négyen röhögni, hogyha így megy nem vetítik le a filmet.Akkor visszaadják a pénzt is?
Nos kedveskéim ezen a ponton mindenki meglepődött, mert a Duna Plázában 4 ember kedvéért i svetítenek filmet.Premier után 1 héttel!
A film egyébként nagyon tetszett, egy percet nem unatkoztunk! 140 perc fenéklapítás után ez nagy dolog!
Ajánlom a filmet azoknak, akik szeretik Dan Brownt és szeretik az izgalmas, csavarosan megírt történetet.Nem ajánlom a bigott katolikus hívőknek, mert nekik nem való! /ez finom volt.../
Szóval minden szép és jó volt, csak persze a kaja az zavart!Mármint a szomszédok zabálása, és zajongása.
Hihetetlen hogy 2 ember hogy a fenében tud, felnőtt módjára?, úgy enni és inni a moziban, mint 2 malac.Röfff-röff!!!!!Nyamm-nyamm!
Miután nagy csend volt, a nagy tömeg nem zümmögött, a két szomszéd zaja sokkal erősebbnek tűnt!Először a kukorica csámcsogása volt hallható, aztán kiborult a kóla, aztán a pohártartóba beleesett az üveg/miután az keskenyebb/, aztán a nő előrebukott és a leesett mindenfélét keresgette. Film vége után mikor kivonultunk átkeltünk a trutymón, amit termeltek.Először beleragadtam, majd kiszabadítottam magam a kóla&kukorica elegyből.
Én szégyelltem magam a mozi-takarítók előtt!!

Nincsenek megjegyzések: