2009. október 4., vasárnap

MACIFARM




/Ezt a képet Snoopy alkotta, szerintem zseniális!!!/



Nos drágáim ma délelőtt kilátogattunk a Macifarmra, Veresegyházra. Eredeti nevén Medveotthon, de nekem arról mindig a nyugdíjasotthon jut az eszembe.Milyen hüjén nézne ki , ha nyugdíjas medvékkel lenne tele...
Szóval most a nagy hétvégi érdeklődésre való tekintettel, csak a parkolóig lehetett kocsival menni és onnan kellett sétálni pár métert.Szép időnk volt és kivételesen nem esett az eső!Irtózatos tömeg volt, de végül is elfértünk, mert jó nagy a farm.
Amióta utoljára voltunk /kb.1 éve/nagyon szépen fejlődött minden, még fakanál tartó is volt!!!
Vittem mézet /nem sokat, nehogy kövéredjenek a macik!/ és egy kiszuperált fakanalat is.Azt a látogatás végén betettem a tartóba, hátha valaki nem visz és szeretne etetni!
Rendesek voltak a medvécskék, most odajöttek a kerítéshez és hagyták magukat fotózni és etetni is!
A farkasok is szép sorban ott voltak, szerintem gyarapodott a számuk rendesen.Ők is odakullogtak a látogatókhoz, és nem csak a kifutóban árulkodott ottlétükről, a sok szétdobált nyuszitetem.Itt egy láb, ott egy hófehér fül...
Láttunk még 3 őzikét, de ők nem akartak fotózkodni nagyon.Voltak még vaddisznók is, de ők pedig aludtak/dagonyáztak a sárban/!
Rudolfot is sikerült egy pillantra látnunk, de nem értettük miért kell elzárva tartani, a pancsoló macik mögött??? Nem is tudtuk lefotózni,mert ide-oda bujkált előlünk!


Bizonyságul, hogy tényleg a kanalamról nyalakodott a maci:



Odajött a maci és szépen nézett:



Volt hogy bánatosan nézett:


Volt aki elszedte a fakanalat a látogatótól /tőlem nem merte/:



Aztán ártatlanul nézett, hogy nem is ő szedte el a kanalat:



Volt amelyik nem kért mézet /biztos elrontotta a hasát már/:

Volt coccolino-maci is:



A pancsoló maci, hátán volt egy jó kis "fodrász-forgó":




Csak hogy lássátok az arányt:
1. maci


2.maci meg én:


/Ha jól megnézitek a képet, látható hogy pont akkora vagyok mint a maci!Csak neki nincs ilyen jó kis mellénye! /


Az elvetemült kanalas- trió:



A farkas bánatos volt,mert nem szereti a mézet csak a nyuszi husit/na azt meg nem vittünk!/:

Hiába leste, utánunk sem jött nyuszi husi:



Ha nincs nyuszi, akkor tovább állunk- gondolták:




















































Nincsenek megjegyzések: