2009. október 3., szombat

RUDOLF

Csütörtök délután megint a sebészetre voltam hivatalos, nyakkötözés-ügyileg.Minden nap odajárok, ez a nap miért lett volna kivétel.Szóval tudtam megint mi vár rám,nem olyan elviselhetetlen, de nem örültem nagyon.Ez a sebben kutakodás kicsit uncsi már, be kell gyógyulnom minél előbb!
Szóval doktorhoz indulás előtt még valami szokatlan dolgot láthattam:Rudolfot,a rénszarvast.
Az udvarunkon valami reklámfilm forgatás lett volna, oda éekezett Rudolf.Veresegyházáról jött,a macifarmról.17 és 21 óra között volt kiírva a forgatás, de csak szemforgatás lett belőle.
Rudolf megérkezett fél 6-kor és a ház nagy örömére besétált az udvarra.Kicsit nem volt kedve szerintem az egészhez.Meg lehetett volna simogatni, de orvos előtt nem volt nagy hangulatom.Csak néztem és nagyon tetszett.

A házból páran lementek, de nem nagyon simogatták.Az egyik szomszéd akart körtét adni neki, de a végén nem merte kézből eteni és odadobta csak úgy.
Szóval fogtam a fényképezőgépemet és fotóztam egyet, de olyan sötét volt hogy vakuval sem látszott semmi./ezért biggyesztettem ide a medveotthonból képet/
Mire hazaértem sötét volt, és szegény Rudolf nagyon unatkozott.Egyszer jobbra ment, egyszer balra; néha ette a fákról a leveleket, néha az avart rugdosta.Így ment ez a reflektorokkal kivilágított udvaron, kb. fél 10-ig.Közben a B&Oüzletben fogadás volt, rakták magukat a celebek ide-oda.
Eredetileg úgy volt, hogy reklám forgatás lesz.Rudolf megérkezik valamelyik bolygóról és benéz a B&O ablakán, közben kint megy a ködgép.Rudolf ott volt a reflektorokkal együtt, de más nem.
Gyanítom hüjének nézték a házat,de nem baj.Megérte Rudolf miatt!!
Holnap megyünk a Macifarmra és majd jól meglátogatjuk!!!!!Ott fogok fotózni!!!!

Nincsenek megjegyzések: