2009. december 6., vasárnap

MIKULÁS VÁRÁS





Ho-ho-hol van a Mikulás?Ma is ez foglakoztatott hajnalban, de olyan fáradt voltam, hogy nem másztam ki az ágyból meglesni. Bezzeg több mint 30 évvel ezelőtt, hajnali 4-5 óra körül Anyuék azt hallották és látták, hogy pizsamában kiosonok a nagyszobába az erkélyajtóhoz és nézegetem a cipőcskéket.Persze fulladoztak a nevetéstől, de nem fedték fel a Mikulás kilétét.
Most sok-sok év elteltével Ádámmal volt egy vitám.Azt állítja, hogy nincs is Mikulás.Én meg mondtam hogy igenis van! Azzal érvelt, hogy a Mikulás nem téveszti össze az ajándékokat és hogy nem cseréli el a két fejtörős füzetet /tény nem mindegy hogy az ember elsőbe vagy harmadikba jár a suliban/ és szerinte a Nagyi/alias Anyu/ volt a Mikulás.
Váltig állítottuk hogy nem így van, de kérem egy 8 éves fiút nehéz meggyőzni erről.Ami tény, az tény!
Ezek után hevesen érdeklődött délután 4-kor, hogy az én Mikulásom mikor jön ajándékokkal megrakodva? Mondtam hogy 1/4 5-kor érkezik meg Rudolf szánkóján!Tágra nyílt szemmel kérdezte hogy tényleg???Igent mondtam...

Szerintem van Mikulás és kész!Végtére is volt ajándék a cipőmben ma reggel!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: