2009. december 11., péntek

ÍRÓKÁZÁS

Ma délután nagy lelkierőt vettem /no nem a boltban/ és nekiálltam a mézeskalácsok feldíszítésének. Igazán ez a nagy munka, nem a sütés!
Előre össze szoktam írni egy füzetbe, hogy tulajdonképpen kinek is akarok személyre, névreszóló mézeskalácsot készíteni!
Sikerült megint több mint 100 nevet beírnom, így aztán volt munka bőven. Bevallom őszintén egyedül szeretem csinálni ezt a részét a karácsonyi készülődésnek; így kapóra jött, hogy Maci lepihent az esti céges-party miatt!
Nekiálltam a fehér máz elkészítésének, majd a zacskókkal szenvedtem egy nagyot , majd amikor azt meguntam a vadiúj színes cukortollakkal díszítettem. A tollakat Ausztriai utunk alkalmával vette Medvécske nekem, addig nem volt itthon kapható /látod Snoopykám milyen hasznos volt az osztrák út?!/. Most már a Dr.Oetker itthon is reklámozza, csak persze kapni nem lehet sehol!

Itt vannak a képek, tanúbizonyságul a mai pacsmagolásomról:

Előkészületek /stílusosan a karácsonyi terítőn/



A színes cukortollak /zseniálisan jó velük dolgozni!!!!/




Meztelen mézeskalács órák



Felöltöztetett órák / szerkezet akkor költözik beléjük, ha megszáradtak/

Névsor









Nincsenek megjegyzések: