2010. szeptember 26., vasárnap

FEKETE VASÁRNAP

Ma beköszöntött az ősz /gondolom Szt.Mihály útján is/! Illetve tegnap este 10 körül el kezdett szakadni az eső és innentől indul az őszi időszámítás nekem. Furcsa mert ilyen esős időben, rátelepedik az emberre a depresszió is.Nos ha egyébként is pocsék hangulatban vagyunk, akkor ez depi a négyzeten...
Nos olvastam, hogy az éjszaka az utakon 10-en haltak meg.Szép szám, lehetne inkább 0! Az egyik szerencsétlen az M5 autópályán kóborolt a sötétben,Lajosmizse környékén, majd átment rajta 4 autó.
Szóval ennél jobb a helyzet, inkább itthon maradtam és mostam, vasaltam és varrtam.Ja meg egy könnyű ebédet pacsmagoltam!Örültem hogy akivel beszéltem ma, az szinte mind mosott és vasalt! Ebből  következik, hogy a mosás-vasalás őszi munka!Legalább úgy, mint a lombseprés!

Debbie Mumm: Autumn


Szóval csak az jutott eszembe, hogy említettem régebben egy bejegyzésemben, Agatha Christie utált mosogatni.Így akkor jutott eszébe egy csomó ötlet a krimijeihez.
Én pedig a fekete zokni-teregetés  közben élek meg hasonló élményt.Ma megint 10 pár zoknival hadakoztam, próbáltam őket összepárosítani.Megkértem illedelmesen a "házasulandó" feleket keressék meg egymást!Nagy nehezen ment csak.Nem értem hogy lehet, hogy még véletlenül sem lehet ugyanolyan fekete pamut zoknit kapni egymás utáni 3 hónapban.Biztos más lesz a bordázottsága, az orrvarrása, a gumírozása, a fene tudja mije!
Vettem naivan színes műanyag zoknipárosító csipeszt.Na azt persze nem hajlandó senki használni!Mert akkor nem lehet csak úgy leszaggatni a zoknit és bevágni a szennyestartóba, hanem szépen össze kellene csipeszelni! Na azt már nem!
Így marad az , hogy mosás után egyenként nézegetem a fuszeliket!Majd egymás mellé fellógatom száradni!

Akasszátok fel a Fuszekliket!

Anno decibel amikor megismerkedtem egy barátomal, na akkor is a fekete zokni volt a megoldás kulcsa!Ugyanis gyűjtögette és nem mosta , hanem szépen szárazon egy papírzacsiban várták, hogy összegyűljenek annyian, amennyien együtt kitöltik a mosógépet!Hát egy élmény volt, nem mondom!Mire 50 pár zoknit összepárosítottam, elment az életkedvem!Milyen jó hogy lehet korlátlan mennyiségben beszerezni fekete férfi zoknit!Lehet hogy feltalálom a papírzoknit! Bármilyen színűt festhetünk magunknak!Nuku mosás, csak összegyűrjük és elégetjük!Télen fűthetünk vele!



Ja, ma sikerélményeim is voltak: megtaláltam az elveszett snoopys zoknim párját!Mondjuk azt nem tudom megmagyarázni, hogyan mászott át a színes tartályból a fehérbe?Mert kérem szépen nálunk nem csak szelektív kuka van, hanem szelektív szennyestartó is!Egy fehér-egy színes bödönrész!
Meg előkerült Maci elveszettnek hitt foxis zoknijának egyik fele is!Gyanítom snoopy kutyával kóboroltak!
Meg előmászott valahonnan a piros borzos /nem borzalmas!!/ flitteres pulcsim is!Hogy az hogy a fenében mászott be a mosókosárba, több mint gyanús!Lehet hogy életre kelnek a ruhák amikor nem vagyunk itthon!?
Így volt ez szerdára virradó hajnalban is: visszamászott a szekrényembe a fekete sport-melltartóm/egész augusztusban őt vadásztam!/!Hoppá! Eddig lehet hogy futni volt?

Nincsenek megjegyzések: