2010. szeptember 26., vasárnap

KREATÍVKODÁS

Jön a Karácsony!!!!!!!Jobbra láthatjátok mennyi nap van hátra, tehát tudhatjuk,milyen kevés idő áll rendelkezésre, hogy az ajándékok elkészüljenek!
Jó szokásomhoz híven, betértem a kreatív-kuckóba.Illetve most fedeztem fel, hogy a Bartók Béla út 62 számban van egy jó kis Hobbyművész boltocska. Jobban kedvelem az Üllő útinál, sokkal emberibb léptékű és nem nyomorognak százan a nyakamban.Dolgozik a kasszában egy nagyon kedves, segítőkész eladó hölgy.A szemüveges az, nem a fejkendős!!!!(finom információ, jelzés értékű!)
Szóval van egy csomó izgi cucc és persze nem bírtam magammal és vásároltam megint egy sütési kelléket.Na jó 2 darabot, pontosan.
Az egyik egy kiszúró forma, olyan igazi mézeskalács-emberkés: gingerbread nevű!
A másik pedig egy betűszett, amivel ha kekszet vagy mézesakalácsot sütök, akkor a nyers kiszaggatott formába bele tudom nyomni annak a nevét, akinek sül majd!
Persze tegnap Snoopyéknak ezt megmutattam, mire nagy röhögés lett!

doboz recepttel

betűk

Megtaláltam a gyártó Stadter cég honlapját.Na most álmodozhatok...
http://www.staedter.de/promotion.asp?id=pop2

Nincsenek megjegyzések: