2011. március 17., csütörtök

KÉPEK - SZÉPEK

Visszatértem a blogíráshoz, mert kedves "szemrehányó" visszajelzéseket kaptam, hogy milyen régen írtam!Köszönöm!

Nos, kedden kiállítás megnyitón jártunk!Itt az ajánlás hozzá:

A Hotel Budapest, magyarul Körszálló első emeletén, az étterem előtti aulában megnyílt Tóth Gábor festőművész kiállítása!!!Március 31-ig láthatóak a meseszép képek!
Gáborról már írtam valamikor, de most még újabb oldaláról mutatkozott be! 3 dimenziós képeket fest!!!!!!!
Igen kedves Olvasó, jól értelmezed: 3D festményekről van szó, szemüveggel kell nézni és akkor szinte életre kel a kép!Benne érzed magad  a képben és részének érzed a történetnek a jelenléted.Ott az aulában állva!
Nagyon édesek lehettünk Macival, amikor zöld-piros szemüvegben forgattuk a fejünket, én megpróbáltam belenyúlni az egyik képbe.Egy ablakon keresztül lestem be egy "galériába" éppen. Érdemes megnézni élőben a képet!De ha szereztek szemüveget, akkor itt is átélhetitek az élményt!!!!!
http://www.festomuvesz.hu/tothg/




Szóval ezzel indul a tárlat, aztán jönnek a zseniális képek,régiek és újak. Egy párat felteszek kedvcsinálónak ide:

Akvárium

Lánchíd-Budapest

Látomás

A nagy kedvenceim a mesekönyv illusztrációk!!!
Andersen mesék:




Százszorszép

Rendíthetetlen ólomkatona

Nagyravágyó tű

Ezüsthúszas

A Padlásmesék könyv illusztrációiból is voltak:


A játékok világgá mennek

Szánkázó gyerekek





Nincsenek megjegyzések: