2011. március 17., csütörtök

KREATÍV BLOGGER DÍJ






Nos képzeljétek milyen nagy megtiszteltetés ért: Tündérzugból   http://tunderzug.blogspot.com/  , Mamintitől a kicsi zöld Tündértől kaptam egy Kreatív Blogger Díjat!
Hát most elállt a szavam! Igazán nem is érdemlem meg, mert ha megnézitek az Ő blogját, láthatjátok, hogy mennyi értékes kézimunkát alkotott, én meg csak a szavakat fecsérelem itt, össze-vissza!
Lehet hogy van ilyen "Szó Össze-Vissza Fecsérlő"kreatívkodás?!
Szóval nagyon meghatódtam, hogy Valaki gondolt rám és megajándékozott!
Köszönöm Maminti!!!!!!!!!!!!!

Érdemes elolvasni amit írt kettőnkről; megható szavak.Jólesett!
"
d) legyen a negyedik Judy:abszolút elfogultan és személyes okokból, mert most is pont olyan kedves, mint tizenévesen volt és mert az én kis középiskolás baráti körömnek számomra meghatározó tagja volt, s bár az élet elsodort mindet egymás mellől, de én nagyon hálás vagyok minden mosolyáért!"




 Most töröm a fejem, hogy kiknek is küldjem tovább a díjat majd; és hogy a szabályoknak megfelelően írjak!



Nincsenek megjegyzések: