2011. május 16., hétfő

ALFAJÁRÓ





Sikerült! Mármint Snoopynak rávennie arra, hogy menjek Vele Agykontroll tanfolyamra, és életem egyik  legjobb döntése ez volt! Külön köszönet Neki ezért!!!!
A múltkori és a  mostani hétvégén el is végeztük az alaptanfolyamot!
Nagy utazáson voltam és készülök a továbbiakra is! Kicsit magamba is szálltam, kicsit kívülről is szemléltem az életem, szóval nagy kaland volt!
Hihetetlen dolgokat tapasztaltam meg, olyanokat amilyeneket el sem tudtam képzelni eddig!A leghihetetlenebb dolog ez volt:  Domján László mondta az utolsó napon, ha megcsináljuk a 3 esettanulmányt ,életünk egyik legnagyobb élménye lesz!
Nos aki tudja miről van szó az érti, nekik nem részletezem; aki nem tudja annak röviden:
-relaxációm közben egy társam megemlít egy ismeretlen embert névvel, életkorral és lakcímmel.Nos ezután nekem el kell képzelnem az illetőt és pontos személyleírást adni róla, illetve a betegségeiről.
Hát elég szkeptikus voltam, hogy a fenébe lehet ilyen!!! DE LEHETSÉGES!!!!!!
Társam első alanyát teljesen mellé képzeltem, egy adatát sem találtam el.Nem vette el a kedvem a dologtól! És láss csodát a következő kettőt pontosan eltaláltam, személyleírással és betegségekkel is!
Ez a hihetetlen kategória, persze emellett vannak hétköznapibb csodák is!
Olvasgassatok ilyeneket a honlapon: http://www.agykontroll.hu/

Mindenkinek ajánlom,  kalandra fel!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: