2011. augusztus 4., csütörtök

BALMÁDI 1.- RAINY DAY


Gondoltam megírom nyaralásunk esős-történetét!
Reggel fél 7-kor Pestről indultunk, kábán,álmosan,kávé-mentesen!Ez igen megrázó élmény volt Nekem, 5 óra alvás után.Az autóban néha ki is kapcsolt az agyam.Landoltunk a Balcsin kb.fél 9-kor.Reggelit kaptam, kávéval!!!Gondoltam felébredek kicsit.Na ehhez képest egy órát aludtam!A koffein áldásos altató hatását kifejtette, az eső közben szépen esett.
Alvás előtt a lábam begörcsölt, mint a franc, így bevettem egy magnéziumot, egy kalciumot és egy antibiotikumot is a mandula-gyulladásomra.Na ezzel a koktéllal garantált az alvás!
Később ebédre letrappoltunk szakadó esőben.Na itt is ellenálltam a  gumicsizma csábításának.Pechemre!
Ebéd után kiültünk a teraszra kávézni.Na akkor kezdett igazán csak rá az eső!Végre abbahagyta, így Danival és Verával leslattyogtunk  a strandra.Megnéztük a mólót, a frissen kidőlt fák helyét, lenyirbált sövényt, ami eddig óvott a jachtklubban álló hajók vizslató tekintete elől!
Kicsit szemetelt az eső, de úgy döntöttünk elsétálunk a platánsoron a fagyizóba!Hárman szép komótosan bandukoltunk, miközben elállt az eső!A Balatonalmádi fagyizó híres a jó fagyijáról és  arról, hogy Zsuzsa vett nekem ott először velencei-álom fagyit!
Most is vettünk, meg diós-fügést, meg étcsoki-bombát.Aztán leültünk egy asztalhoz megenni.Na ez volt a szerencsénk:onnantól hogy  fenekünk elérte a székeket, leszakadt az ég alja!
A napernyő felettünk ellenállt, aztán egy két cseppet átengedett. Hullámokban ömlött, mintha dézsából öntötték volna!!!Ember nem maradt az utcán!Szárazon!Kb.2 órán át üldögéltünk ,aztán hazaindultunk!
Daniék a hegynek fel, én a síkvidéken.Na ez volt az igazi.A főút mellett kellett mennem,tehát az autók összefröcsköltek, de ez nem is zavart annyira.Az esőkabát kapucnival a fejemen megvédett, igaz a kabát jól be volt húzva,így az esőt ráfolyatta a combomra.Még ez is hagyján, de a lábamon az edzőcipő már a vesztét érezte.A hosszú nyílegyenes betonszakaszon szembejött egy pár velem.Nem értettem igazán, miért az út melletti Radisson szálloda kerítésének a műkőpalánkján egyensúlyoznak, a földtől úgy 60 centire.Az út egyenes, miért nem ott kacsáztak?! Na kb.10 métert haladtam amikor gyanús lett a dolog:a szálloda lejtős kertjéből zuhogott le az eső, pont az útra!Így aztán én kacsáztam bele a pocsolyákba, amik kb.10 cm vizet takartak!Na elneveztem a jelenséget Radisson vízesésnek!
Sikeresen mire hazaértem állt a cipőmben a víz, a combomtól lefelé csuromvizes lettem, a zoknim felismerhetetlenné ázott.
Aztán egy fél óra múlva kisütött a nap!Holnapra 28 fokot jósoltak, eső nélkül!

Nincsenek megjegyzések: