2011. augusztus 17., szerda

HUFNÁGELÉK PESTEN





Tegnap este hazacipelődtünk Balatonalmádiból. Komolyan mondom több cuccal jöttünk, mint mentünk!
Este beraktam a mosást,majd szépen kiborult az öblítő. Na ekkor kezdett felmenni a pumpám, de hát kipihenten ugyebár nem illik kiborulni /csak az öblítőnek/!
Gyanús volt, hogy már egy ideje nehezen zár a mosógép ajtaja, de betudtam az évei számának.A nyaralós ruciknak muszáj volt kimosódniuk, mert elárasztották a lakást!

Nos ma délelőtt mosni szerettem volna Anyu kórházi cuccait, bepakoltam szép komótosan, mosógél-öblítő páros a helyükön. Majd következett a tranzakció : megpróbáltam bezárni a mosógép ajtaját és akkor, és akkor a kezemben maradt az ajtó fogantyúja!!!Itt a vég!Guggoltam kezemben az ajtózárral, ami időközben atomjaira hullott szét ahogy ott filóztam...Pusztán a gondolataimmal is rombolok?
Kirohantam a fürdőből, mint Zrínyi és nem értésemnek adtam hangot, kvázi üvöltésben törtem ki! Maci szegény azt gondolta, kedves neje megint erőszámát gyakorolta a fürdőben! Váltóbotként átadományoztam az ajtózárat, és kimenekültem dolgozni!
Maci pár perc múlva szétszerelte a mosógépet!Az ajtóval a kezében megjelent a műhelyben.A vevőim elég érdekesen fogadták, gondolták most már kibővítettük a cég szolgáltatási körét: mosógép szereléssel!
Jöttek az ötletek az ajtó-felhasználásra: az üvegtálból lehetne gyümölcsöt enni, vagy kajüt ablaknak is jó lehetne!
Megkezdtem az ajtófogantyú-megrendelési procedúrát!Nos Indesit-szerviz igen nehezen található, illetve 2 van összesen. Ugyanis a hivatalos 06-40-akármennyi nem veszi fel.Maci bőszen telefonált, nagy sikerrel:
1. a pesti szerviz a / ki gondolta volna ! /a Pesti út  8635-ben van és ki kel menni megrendelni, kifizetni és majd tudósítanak és tessék újra kimászni érte... Ja persze, akkor kimegyek rögtön olasz-honba!
2. a budai szerviz a Kaszásdűlő akárhány szám alatt található és emailben elég ha megrendeltem, visszaigazolták és majd sms-ben értesítenek. Kb.2 hét és potom 18.000 Ft ! Az Élet szép!
Tanulság: egy mosógép kb.70.000 Ft, egy darab ajtó 18.000 Ft, egy mosómedve 50.000 Ft. Ha tehát élvezni akarjuk a mosást vegyünk mosómacit!Még spórolunk is!Meg hát édesebb is mint a zakatoló gép...

Este le szerettem volna zárni a pénztárgépet, annak rendje és módja szerint!Szépen be is kapcsoltam, majd láttam hogy az egyik szalag kifogyott, ezért pótolni kezdtem.Innen jönne a  síri csend, de a gép elkezdett kattogni, zakatolni.Tudtam hogy kell kezelni, vagy legalábbis eddig hogy kellett. Na most ez csődöt mondott! Bedöglött!Kész!
Hívtam a szerelőt,elmondta mit tegyek, de addigra ugyebár azon már túl voltam.Végső konklúzió: jön szerelni.Kérdezte hogy elmeséltem-e a pénztárgép-leamortizálási akciómat már, a mosógép után? Hát igen. Megvigasztalt lesz még egy harmadik dobásom is!
Ajánlotta hogy esetleg a mai nap további részében talán jól tenném ha leülnék szép csöndben egy sarokba. Egyedül, kötögetni.




Nincsenek megjegyzések: