2011. augusztus 19., péntek

VESZTEGZÁR A BELVÁROSBAN





Erdő mellett nem jó lakni! szól a nép-dal. Szerintem ez nem igaz!!!Szerintem a XXI.századi néptelen dal inkább így szólhatna : Belvárosban nem jó lakni!
Persze azt tartják aki ilyen procc /pricc-pracc-prucc/, hogy a Belvárosban lakik, az megérdemli! Nos tény, hogy lassan lakhatatlanná válik a környék! Augusztus 20. környékén pedig járhatatlan és effektíve parkolhatatlan!
Igaz hogy ezen éppen 40 éve csodálkozom, minden alkalommal fennakadok a dolgon. Holnap Szent Jobb körmenet lesz, így már ma elkergették a parkolni vágyó autókat! Én átmenekítettem Suzit Budára, ott nincs menetelés!
Ebbej az évben persze minden ugyanúgy folytatódik, megint vesztegzár alá kerülünk!Igaz nem csak a legbelső kerület, de hát mi itt élünk!
Én speciel földalatti mozgalom keretén belül közlekedek majd, kvázi a Mexikói útig fúrom előre magam, mint egy vakond, ott földfelszínre kerülök és ott a villamoson utazgatok majd. Bár lehet hogy gyalog-galopp módszerrel átrongyolok a rekettyésen. Majd landolok Anyunál a kórházban...
Itt bevésem hogy merre ne menjen senki, ha lehet akkor pedig csak gyalog:

A budai oldalon augusztus 18-án 20 órától augusztus 21-én reggel 6 óráig a Bem rakpartot a Bem tér és a Halász utca között a forgalom elől lezárják. Augusztus 18-án 23 órától lezárásra kerül a Bem rakpart a Lánchíd és a Halász utca között, továbbá a Jégverem utca a Fő utca és a Bem rakpart között, illetve a Fő utca északra menő forgalma a Clark Ádám tér és a Jégverem utca között. Augusztus 19-én 19 órától augusztus 21-én 6 óráig a Halász utca és a Clark Ádám tér között a Lánchíd utca, a Clark Ádám tér, az Alagút, az Alagút utca és a Fő utca, valamint a Lánchíd lezárásra kerül.
 Augusztus 20-án 13 órától augusztus 21-én reggel 6 óráig gépjárműfogalom elől zárják a Pesti alsó rakpartot a Margit hídtól a Közraktár utcáig, valamint a Budai alsó rakpartot az Öntőház utcától a Lágymányosi hídig. 16 órától a gyalogos- és gépjárműforgalom elől zárva lesz a Szent Gellért felső és alsó rakpart a Döbrentei tértől a Gellért térig. 13-15 óráig, illetve 17 órától előreláthatólag a tűzijáték végéig a gyalogos- és gépjárműforgalom elől zárva lesz a Margit híd, illetve 17 órától előreláthatólag  a tűzijáték végéig a Lánchíd.
Augusztus 20-án 17 órától 24 óráig a BRFK az alábbi útvonalak által körbehatárol területeket zárja a gépjárművek elől: Szent István körút, Bajcsy-Zsilinszky út, Károly körút, Kálvin tér, Üllői út, Ferenc körút, Petőfi híd, Irinyi József utca, Karinthy utca, Móricz Zsigmond körtér, Villányi út, Alkotás útja, Vérmező út, Margit körút, Tölgyfa utca és a Margit híd által bezárt területeket.


Hát nem tök jó, éljen a gyaloglás! Gyalog-galoppoljon aki tűzijátékot vagy légi-parádét akar látni!!!!

Jut eszembe, ma délelőtt a Gripenek gyakorlatoztak, eszelős hangzavarral felettünk! Mintha légitámadás lett volna!Tiszta háborús övezet a levegőben!


Nincsenek megjegyzések: