2011. november 2., szerda

KARÁCSONYRA VÁRVA 2.


Mondjuk találtunk egy pár furcsa díszt is a sok csodás mellett. Hát végül is kellenek a gyerekbiztos díszek is!
Filc-díszek a filc-fán?


A dívás telefon verte ki a biztosítékot először, aztán jött az egérkés:

Aztán rátaláltunk a húsvéti szekcióra is!!Mondjuk először nem volt világos, hogy a fák alatt mit keresnek a nyuszik, gyanítottuk hogy fáznak! De aztán megtaláltuk a barátaikat, a szarvaskákat is! Őket nagyon haza szeretettem volna invitálni! Egy forró csokira!
Hátba szúrt nyuszik:

Nyuszik dobozban és barátaik a kalapos csirkék:

Tojás-koszorúk:

Szarvas-gyerekek, alias Rudolf rokonai a hintalóval:

Ráleltünk a diótörő szekcióra is:

A gyertya-láng hajtotta NDK fa-malom is előkerült. Mikor kicsi voltam rásegítettem egy kis fújdogálással is!
Hát ez egy bazi nagy malom, itt nem pici gyertyácskák adják a légáramlatot, hanem turbó légcsavaros fáklyák!

Füstölő-kúp kínálatuk sem elhanyagolandó:

De aztán rájöttünk, hogy tulajdonképpen pénzváltónak sem rossz:

Na jól van, nem bántani akartam a karácsony-házikót, csak nem bírtam ki hogy vissza fogjam magam, kritikailag.
Itt van egy pár igen igényes, mesés dísz:





Nincsenek megjegyzések: