2012. február 5., vasárnap

TROLLBA-MONDÁS

Örömhír: barlangi trollok költöztek be a felettünk eddig üresen álló lakásba, szerencsére csak bérlők!Békés csöndről ezután szó sem lehet, mert egész szerdától a mai napig felújítanak és költözködnek!Illetve tegnap speciel egész nap fúrtak;szerintem a Falfúró című film újra-forgatásáról szól a dolog!Furcsa volt, mert ha  a hálószobánk felett fúrt és elmenekültem a műhelybe, nem telt bele 5 perc és jött utánam!Akkor ott kezdett fúrni!Úgy éreztem magam,mint a Harry Potter filmben, amikor a térképen láthatóak voltak a lábnyomok! Szerintem ezeknek is van térképük!

Aztán a troll-babyk is előkerültek, döngtek, rohangáltak , sírtak-visítottak, nyomultak fürdeni! Azt nem tudom, lévén saját gyerekem nincs sajnos, hogy este 1/2 10-kor kell fürdetni egy 2 és egy 4 éves gyereket???
Bálnák pancsoltak a kádban, békauszony is volt rajtuk; aztán a troll-szülők is úsztak egyet!10 körül azt gondoltam beköszöntött a nyugi időszaka! Erre valamelyikük, gyanítom szülő lehetett, elkezdett kalapálni!!!
Kinőtték a lakásukat a VIII.ker-ben, és most beköltöztek ide a Belvárosba.Kár volt!Sajnos eddig valószínűleg gödörben laktak, mert az ajtókat nem tudják becsukni halkan, nem ismerik a kilincset!Lábbal berúgják!
Mondták a fenti lakás tulajdonosának, hogy ők csak igényesnek adják ki a lakásukat! Hát ha ők nem azok, legalább a bérlőjük az legyen!A nyóckerben ez fontos dolog!
Reménykedem megnyugszanak szépen és holnaptól szép csöndben próbálnak meg élni......mert ha nem, akkor előveszem a troll-űző dugós-puskámat!

Nincsenek megjegyzések: