2012. február 6., hétfő

A HÓKIRÁLYNŐ BIRODALMA

Mindig tudtam, hogy Erdély mesés hely!Különösen az erdélyi havasok!Régóta vágyom oda, mert valami különös érzés kerít hatalmába, amikor hallok a helyről vagy képeket nézegethetek!!
Nemrégiben ráleltem egy régi ismerős fényképeire.Nem is tudtam milyen zseniálisan fotózik Boér Csaba!
Tőle kaptam a blog főképét!
Miután otthonosan mozog a tájban, csodálatosan, alázattal fotózza!Beleélhetem magam , olyan mintha ott lennék!!!!

Megengedte hogy felpakoljam egy pár fotóját ide,így Ti is megcsodálhatjátok milyen mesés helyek vannak Erdélyben! A mostani képsorozat a Madarasi Hargitán készült!

Maestro Boér, Amundsen szánkójával :)

Holdbéli táj












Azon filózom, talán nyáron el kellene ide kirándulnunk! Akkor ugyan nem borítja mesés hólepel a tájat, de csoda-zöld lehet minden! És nincs ilyen farkasordító hideg!!!
Addig szép csendben üzenem Csabának, hogy várjuk nézegetni továbbra is a fotóit (a meleg szobában) !!!

Nincsenek megjegyzések: