2012. március 13., kedd

ÁLOM-KÉPEK A PINCÉBEN


Szombaton a Kertész29 Galériába voltunk hivatalosak! http://www.kertesz29.hu/
Tóth Gábor festőművész invitált minket kedvesen a tárlatra! Milyen jól tette!!!!
6 festő megannyi csodálatos alkotása volt kiállítva! Kicsit társbérlet jellegű nekem a sok-festős-kiállítás, de örüljünk ha az ilyen ínséges időkben egyáltalán valahol lehetőség nyílik festményeket kiállítani!
A Galéria egy pincében van,a képeknek ideális,a látogató meg öltözzön föl szépen!A megnyitón találkoztunk a kiállító művészekkel, érdekes volt személyesen találkozni az "ecset-kezelőkkel" ! Más értelmet nyernek a képek, ha az ember látja, hallja és megismeri a festőművészt!
Egész sokan gyűltünk össze, ami jó dolog, mert a művészet nem szabad hogy elsüllyedjen a politikai élet csatározásai és a gazdasági élet hanyatlása miatt!A kiállítást dr.Matits Ferenc művészettörténész nyitotta meg, majd a Dhar-Man együttes autentikus indiai zenét szolgáltatott, de a lényeg mégis csak a falakon volt!!!
Tóth Gáborról írtam már, de zseniális képeit nem lehet elégszer emlegetni! Most is különlegességekkel készült, többek között egy új specialitása a 3D festmények is ki voltak akasztva a falakra!Egy jópofa kék-piros szemüveggel életszerű, 3 dimenziós képek kelnek életre! Az egyik nagy szerelmem a Látomás című, ahol nemegyszer be akartam nyúlni az ablakon!!

Persze volt kirakva az Új-Zélandi útról festett festmény is, ami jókedvű élénk színekkel ellensúlyozta a pince félhomályát!

Tóth Gábor meseszerű képeit a weboldalán is megcsodálhatjátok:
http://tothgabor.ahol.com/
A másik nagy kedvencemmé avanzsált Mező Imre Zsolt képei is csodálatos lelki világról árulkodnak! Véletlen  ismertem meg a művészt, éppen szemlélgettem a képeket és egyre jobban a hatása alá kerültem, aztán ahogy hátráltam a faltól , felfigyeltem egy nagyon kedves párra.Tündéri kisbaba üldögélt egy babakocsiban, megállapítottam hogy Ő a legfiatalabb látogató, és a szülők mosolyogtak boldogan.Ránézek a papa kitűzőjére, majd örömmel konstatáltam hogy ő Mező Imre Zsolt teljes valójában!
Nem bírtam ki és megdicsértem az alkotásait! Nagyon jól fest, élénk színek, aprólékos munka, szép kidolgozás!Némelyik képén kicsit Gross Arnoldos beütést véltem felfedezni; kiderült más is asszociált erre!
Zsolt Herceghalmon él "kis" családjával, 4  gyermekkel és bájos feleségével!Eddig főleg ott voltak kiállítások , és grafikusként alkotott, de kiszabadult a szellem a palackból és végre nem csak reklám- és mesekönyv grafikákat készít, hanem a művészi-énje is felszínre kerül!
Nézzétek milyen mesés képeket fest, élőben sokkal jobban mutatnak; így alig lehet valamit is visszaadni az élményből!!!

Gyökerek

Origo
Sivatagi út


Egy jó gondolat

Beleszerettem még 4 képbe, persze van közöttük akt is! Van aki ezért biztos megszól, de hát én már csak ilyen vagyok (és maradok)!
Szelthafner Lilla kaposvári festőművésznő képeibe egyenesen belehabarodtam!A legszívesebben hazakísértettem volna magam a képekkel!!!Az egyiket nem fotóztam le, mert előtte ücsörgött egy nyugdíjas látogató-néni és valahogy nem volt szívem, az idős hölgyet felkelteni a fotelből :)  Így inkább Lilla honlapjáról másolom ide!
Szóval a képek magukért beszélnek, nekem nagyon tetszenek!! Az aktok ízlésesen, aprólékosan vannak kidolgozva, az arckép pedig frenetikus! Ajánlom menjetek el és álljatok a képpel szemben, hihetetlen élményben lesz részetek!!!
Addig is nézelődjetek a művésznő honlapján: http://lillart.mindenkilapja.hu/html/18871171/render/bemutatkozas#/html/18871171/render/bemutatkozas

Egyedül című képe a főcím alatt látható, mert az tetszett a legjobban!!!

Tiltakozom

Ki az úr a háznál?
Női arckép

Nincsenek megjegyzések: