2013. április 7., vasárnap

KÖNYV-FALÁS



Komolyan mondom, úgy érzem magam , mint aki gyereket vár! (mondjuk én egy kiskutyát)
Könyvek sokasága van a polcon és az internet nyújtotta korlátlan kalandozást is kihasználva, belevetem magam az előkészületekbe!
Persze azért régi kutyások is ellátnak jó tanácsokkal, szóval váratlan helyzetekre is próbálok felkészülni!
Aztán jön a való világ és majd az én kis kutya- barátom rácáfol mindenre!!!!
Valószínűleg ez lesz életem legnagyobb kalandja, azt követően persze hogy én is világra jöttem!
Valamelyik éjjel felriadtam és kezdtem keresni Donnát, aki még nem is lakik velünk! Gyanítom túl sokat ábrándoztam és olyan lett az egész, mint egy ál-terhesség vagy egy fantomfájás!
Ideje lesz végre hogy ne csak olvassak, hanem végre megéljem az álmaimat!!




Nincsenek megjegyzések: