2013. április 7., vasárnap

ÁBRÁNDOZÁSOK SORA




Íme a könyv, amelyet 1980-ban adtak ki és aminek olvasásakor (9 évesen) elhatároztam, ha valaha lesz kutyám, az olyan lesz mint Emma!Érdemes elolvasni, csodálatos, igaz történet!!!
Miután úgy alakult az életem (biztos én alakítottam így) hogy nem lett gyerekem, hát akkor eljött az idő hogy egy kutya barátom legyen!
Mindenki óv és félt attól, hogy egy labrador kislány nem tipikusan lakásba való kutyafajta! Ez mind igaz, de hát önfejűségem az évek múltával sem javul, csak az álmaim után megyek!
A név más lesz , nem Emma , hanem Donna! Egy nagyon nagy kutya-barátom előtt tisztelegve, aki sajnos már nincs közöttünk...

Szóval igenis hajthatatlan vagyok és akkor is labrador lesz, ha napjában 5-ször kell levinni sétálni!Legalább kimozdít minket is az állóvízből!!!
Mostantól ez a blogom labrador- Donnáról is szól majd!!!!! Remélem minél előbb belém szeret majd egy kutya-kiállításon vagy egy tenyésztőnél :)



Nincsenek megjegyzések: