2014. június 21., szombat

A NESTLÉ ÚJ DOBÁSA, AVAGY BÚCSÚ A KEDVENCEMTŐL


Évtizedek óta a kedvenc kávéimat, kakaóimat, levesporaimat a Nestlé cég termékei közül választottam ki. A név kötelez címszó alatt, bármerre jár az ember ugyanaz a minőség kell hogy fogadja. 
Mondjuk rajtam röhögött a baráti kör, amikor Németországból hazatérve levesporokat is hoztam, mondván higgyék el , kint egész más minőségű termékek vannak! Addig nem hitték el, amíg  2 ugyanolyannak titulált levest el nem készítettem és egymás után meg nem kóstoltattam velük!!! Igazat adtak nekem!
Az itthoniban kicsit több só volt és effektíve semmi íze nem volt hasonló a kinti minőséghez képest!Mint amikor a leveses fazekat kiöblítjük és megsózzuk a vizet :(
Tény, hogy ezektől a gyorsan elkészíthető ételektől, soha ne a házias ízeket várjuk el, de ha hazaesünk egy hideg este, akkor jólesik egy tányér forró leves! Akkor nincs se időnk, se lelki erőnk levest készíteni!

A kávéval is így történt: cukrosként rátaláltam a "cukor mentes cappuccino porra" ! Később rá kellett jönnöm, ez igazándiból csak " nem édesített" kávéspecialitás!Tehát effektíve a Nestlé cég nem írta rá, hogy cukorbetegek is nyugodtan vedeljék vödör számra!A benne található szárított glükózpor, elenyésző mennyisége ellenére nem vitte fel a cukromat! Miután kávézás előtt és után is cukrot mértem, tudom!
Kellett hozzá 2 szem édesítőbogyó, meg forró víz! Elkészítés után egy ínycsiklandó habos finomság gőzölgött, immár 5 éve minden reggel az asztalomon! Így indult  a nap!Egészen ma reggelig.....
Egy pár hete eltűnt a boltok polcairól eme remek termék, reméltem csak készlethiányról van szó! Frászt! Sajnos újított a cég :(   Átcsomagolták és ELRONTOTTÁK!!!!!A csomagolás modernebb lett, az íze botrányos!!!!!!
Maci jót akart és miután tegnap felfedezte a Tesco polcán, örömében meglepett egy pár dobozzal! (most az újrahasznosításon dolgozom, csirketápot készítek a kávéból! a kutyának nem adhatom, meggajdulna tőle )
A forró víz beleöntése után egy sima átlagos lábvízhez hasonlít az új termék! A képen beígért hab, csak a képen van!
Az íze tulajdonképpen egy,  3 in 1 gazdaságos löttyre emlékeztet!!!! Borzalmas!!!!!!!!!!!Mint a kórházi , kávé-automaták cukor-nélküli-kávé-nélküli langyos vize.... vagy mint a 100 forintos boltokban régen fellelhető zacskós cappuccino por :)  Belátom lassan annak is jobb volt az ár-érték aránya!
A képen látható, hogy a régebbi fajtát az Egyesült Királyságból származtatták ide, az újat nem tudni melyik raktár-söprési akcióból kanalazták a zacskókba!?
Mondjuk hogy az újban mit keres pálmamagolaj és égetett cukor, na azt nem értem!!!!Kevesebb a kávé is benne,viszont nem csomósodik! Tehát a hajóknál nem mérhetjük hány csomóval halad....

Gondoltam írok a nagy múltú cégnek, amely a mi kiegyezésünkkor alakult (1867). Kiegyeztem volna, ha a régi termék új ruciba öltözik!
u.i.:asszem  mégis csak tollat ragadok és írok a Nestlének....









1 megjegyzés:

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Szia, LionGiuditta!
Ez tipikusan az a téma, amivel csurig van a Tékozló Homár című remek oldal itt: http://homar.blog.hu/
Annyira szórakoztató stílusban tudsz panaszkodni és ott jó sokan fogják olvasni - talán így nagyobb esélyed lesz, hogy eljut a megfelelő helyre...
Sétálj sokat, menj kávézóba és kívánom, hogy legyen mosolygós nyarad! Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér