2014. június 13., péntek

BLACK DOG VS WHITE DOG

A diabetológiai osztály folyosóján üldögéltem a minap,majd egy órácskát.Miután volt ráérő időm,hát olvasgattam szépen a padon. A Kutya című folyóirat legfrissebb számát nézegettem,szakirányú felkészülés gyanánt,tehát készülök Donna fogadására!

Sok izgalmas cikk átolvasása után,a lap felénél ráakadtam a Fekete kutya effektus című cikkre.Azt taglalják,hogy mi emberek hajlamosak vagyunk,pusztán fizikai jegyek alapján megítélni az állatok személyiségét!Például a világos szőrű kutyák barátságosabbak,mint a feketék!Sajnos a fekete kutyusok gyakrabban kerülnek sintértelepre;nehezebb örökbe adni őket!
Utálom az előítéleteket,legyen szó emberről vagy kutyusról!!! Vagy bármiről is!

A cikkben volt 10+1 ok,hogy miért jó fekete kutyát választani! (Nos ez volt az a rész,ahol felnyerítettem a padon üldögélve!!!)
1. Könnyű megtalálni a hóban.
2. Elnyeli a hőt.
3. Jó hozzá bújni,ha fázol.
4. Egy fekete kutya mellett karcsúbbnak tűnhetsz.
5. Lehet vele éjszaka bújócskázni.
6. Soha nem tűnik koszosnak.
7. Minden ruhádhoz megy.
8. Szalonképes minden alkalomra.
9. A gyönyörű fekete kabátodon nem látszik a szőre.
10.A fekete az összes szín kombinációja - így lehet fehér,kék,vörös,barna kutyád, vagy akár naponta más színű.
10+1. Egy fekete kutya is éppen olyan szerető,hűséges és megbízható eb,mint világosabb színű társai.

u.i.:a 4.pont a legcukibb nekem :)


Nincsenek megjegyzések: