2014. augusztus 10., vasárnap

VADASPARKI KALANDOZÁS- KECSKEMÉT




A cím igazándiból így szólhatna: Vadaspark anno 1971! Mondjuk tény, hogy nem szabadna bántanom egy velem egyidős állatkertet, de ahogy én is renoválom magam, az állatkertet is karban kellene tartani!!!
Effektíve 1971 óta nem sokat változtattak rajta , sajnos pénz hiányában!A weboldalon nem találtam állatkerti-térképet, gondoltam a helyszínen biztos lesz.Mint a Budapesti állatkertben :)  Na Kecskeméten ilyen nincs, azt mondta  a jegyszedő néni, ki van rakva egy nagy és azt nézzük meg! Próbáltam lefotózni, nappal szemben egy 2 * 1 méteres üveg mögötti kézzel készített darabot, de lehetetlen olt. Így Maci megjegyezte a kis fotómemóriás agyával, erre kell menni: Hahahaha az egész állatkert olyan pici, hogy  óra alatt körbe lehet sétálni!!! Ez ugyanis Magyarország (és szerintem a világ) legkisebb vadasparkja!!!
Az itt dolgozók mindent elkövetnek , amit csak lehet! Nem velük van a probléma, hanem a város-vezetéssel! Kicsit több pénzt áldozhatnának a parkra!!!!Még jó hogy most, jó-szokásomhoz nem híven, éppen nem akartam éhen halni: nem volt büfé :(((

a vidrák cukik voltak nagyon, és kajáért kuncsorogtak



Ödön a tigris szundikált, nem volt hajlandó rám nézni (a napra lehet nézni, rám nem???)

Elérkeztünk a vadaspark legtutibb részéhez, a Trófeák Házához! Itt röhögtünk a legtöbbet, másik 2 látogató rajtunk röhögött! Sajnos nem bírtam visszatartani magam és miután bemutatkoztam több kitömött kacsának,megvilágosodtam a trófeák kitűnő kalaptartó mivoltáról,mosolyogtam a gnúnak és szemeztem  a zebrával is, rátaláltunk Maci kikészített "repülő" őseire is! Ki találta ki, hogy szegény megnyúzott medvéket a plafonra kell aggatni ? Nem is beszélve a pókhálókról, amik a trófeákkal egyidősek lehetnek!

nyest agancson (életkép a középkorból?)

Maci ismerkedik az ősökkel

repülő medvék a plafonon :)

a nagy csapat

Pumbaaa!!!

szigorú tekintetek

Rátaláltunk a másnapos tevére, ide-oda dőlt álmatagon, majd hajlandó volt egy fotó erejéig, elálló fülekkel rám nézni



Két cuki fehér farkas rohangált a kifutóban , mire Maci közölte: figyelj ha tapsolok meg fognak állni! Ja az egyik úgy látszik megdermedt a tapsra :) Földeb gyökerezett a lába!


Elérkeztünk sétánk során a kedvencekhez: az Oroszlánokhoz!Mondjuk ez a rácson át fényképezés nem egy nagy siker-történet,emiatt is csinálták meg a Budapesti Állatkertben (meg persze máshol is), hogy üvegen keresztül nézzünk oroszlán-szemet! Farkas-szemet az előbb láttunk!   Legközelebb talán bemegyek hozzájuk, ebédnek!?



Játszótérke, három kétfejű állatkával  meg egy lóval:)


Mosó Masa Mosodája!!! Mosó Macik akcióban, dinnye-evés a köbön!!!


Béla a vaddisznó

Cukikák: a szurikáta-band :)

Sentinell, az őrszem

tányér-harc :)


portré :)

Julien, a gyűrűs farkú maki gyerek

ormányos maci :)

Nincsenek megjegyzések: