2014. augusztus 10., vasárnap

ETNA- LOVELY DAY !!!


Szombati after-szülinapi ajándékként Etna-látogatásra indultunk! Már nagyon izgatott voltam, hogy meggyógyult-e teljesen??? Sikerült szegénynek összeszednie egy méh-gyulladást,ami  ugyebár embereknél is roppant kellemetlen dolog...  Nos az antibiotikum+normaflore működésbe lépett, de a gyógyszer mellékhatása is jelentkezett: a bélflóra megsínylette a gyógyulási folyamatot! Irány hajnalban az állatkórház, vérvétel, infúzió, idegeskedés,diéta, még több odafigyelés. aggódás a négyzeten...
Jelentem tegnap semmi nyoma nem volt a betegségnek!!! Hazaérkezett a Gazdi is, meg persze a gondoskodás is megtette hatását! Na meg arról már nem is beszélek, hogy vittünk "gyógyító-hatású" gumi sünt!!!! Szerintem az hatott a legtöbbet! Meg az új teniszlabda :)



fontos dolog az új játékot elmosni első használat előtt:

mondjuk a Gazdit, Tamást senki nem pótolhatja, a betegségek hátterében meg tudjuk jól, lelki eredetű problémák is vannak! 

csak remélni tudom, leszek olyan jó gazdija-barátja az én kis kutyámnak, mint Tomi Etnának!!!

Hajni, a gazdi-mama is fontos gyógyító hatással bír ám! ja meg Ő töltötte be a diétás nővér szerepét :)


új info, hogy a kutyus ne nyelje le a sípolós játékok kis méretű sípját: egy kiszanált zokniba kell belekötözni! az ötlet jó, így tovább megmarad a sípoló hang, a szomszédok örömére!!! (meg persze nem kell figyelni, kakilás közben sípol-e egyet a kutyus?)

Dinnye-evés után lepihent a kis csapat és így Etna is megnyugodott, lepihent az asztal alá, a hűs árnyékba (persze úgy, hogy mindannyiunkat szemmel tarthasson) és békésen elaludt. Ahogy néztem Őt, egy érzés suhant át hátul a nyakamon.Volt már ilyen, úgy érzem Angyalok suhannak el mögöttem!!! Azt éreztem, ha Etnának baja lenne, belepusztulnék!Oda adnám érte a fél életemet is , ha kell! Mintha egy kis részemmé vált volna már, mintha különleges szeretet kapcsolna Hozzá!
Ilyen lehet az, amikor fontosabbá válik valaki, mint saját magam!!!!Ilyen lehet szülőnek lenni, amit én soha nem élhetek át; ezért is vágyakozom annyira egy kutyus után!!!!
Most éppen sírósan számolom a napokat, mikor láthatom Etnát!!!Még 20 nap és ha minden jól megy találkozhatunk!! Labrador kiállítás lesz és persze ott a helyem! Etna mellett!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: