2015. október 8., csütörtök

DONNA TE DRÁGA!!!



Közel 20 év kutya után történő ácsingózás után, végre nekem/nekünk is lett egy igazi kutya-barátunk!Többszöri nekifutás után, végre-valahára sikerült! Ő Donna!!
A név egy réges-régi kutya-barát miatt lett, akit nagyon szerettem és tiszteltem!Hiányzik nagyon, de vallom hogy csak az hal meg, akit elfelejtenek! Nos a régi Donna, ha csak nevében is, de él!!!


Holnap lesz 2 hete, hogy hazahoztuk a kis tündért! Azóta megcsócsált mindenféle dolgot, megevett egy csomó nem igazán kutya-fogyasztásra alkalmas cuccot!Ez még csak a kezdet!
Gondoltam, hogy mekkora felelősség, mekkora lemondás, mekkora áldozat-vállalás, mekkora kötöttség és mekkora ÖRÖM! Reszketünk érte kollektíven, nehogy baja legyen; ha fáj valamije, az nekünk is fáj;ha örül valaminek annak mi is örülünk! Én néha őrülök is, de majd csak összeszokunk! Még csak 11 hetes, de a feladatát nagyon jól ellátja: türelemre tanít engem!Lassan megy, de igyekszem nagyon!
A bútor sarkok már legömbölyítődtek, a könyvek gerince mind végig lett nyalva, van amelyiket ki is olvasta! Szereti a régi könyveket!!
A padló a lakás fennállása óta ilyen tiszta még sosem volt, én meg ennyit életemben nem hajlongtam!
Megnövekedett a nedves tisztítókendők és papírtörlők fogyasztása, a nylonzacsik is igen csak halomban állnak itt!Kutyapelenka is fogy, éljen a népgazdaság! A Domestos éves felhasználása köbméterben történik!
Ha vevő, látogató,barát, rokon érkezik akkor a farkcsóválási energia átalakításával lassan áramot termelhetünk!!
Eljutottunk a hogyan túrjuk ki a gazdit a kedvenc helyéről pózba is!


Na most már tudjuk ki az Úrnő a házban!

1 megjegyzés:

Fanny írta...

Drága Judikám!
Azt mondta drága dédnagyanyám, hogy az embert megfiatalítja minden újabb gyerek... De azt még ő sem tudta, hogy a kutyagyerek is!

Bejegyzésed szerint húsz év eltelt a két kép között, de csak a hajad lett hosszabb és a boldogságod nagyobb!
Nagyon örülök Nektek!

Millió puszi!

Fanny