2008. október 27., hétfő

KREATIVITÉT II.

Pénteken meglátogattulk Maci legnagyobb örörmére a két kreatív boltocskát az Üllői úton! Rémes vagyok, mindig jár az agyam és elcsábulok!!!!
Már megint sikerült a visa-kártyámat leürítenem!!!!Annyi izgalmas mindenféle dolog van ott, és van ami nagyon normális áron, menjetek be!!!!!!!!!!!!!!!!!!Snoopy is jár oda /igaz a Westendbeli bótba!/ , Ő legalább megért!
Anyut is el szeretném csalni oda, mert engem Ő tanított meg kiskoromban alkotni!!!Mindig volt ötlete, hogy lekösse az energiáimat! Drága Mama, most az unokáival foglalkozik angyali türelemmel!!!! Meg Velem :)

Szóval nagyon jó boltot kötöttem és ezért másnap, szombat reggel is visszatértünk még egyszer az egyik bótba! Ha ez így megy odaköltözöm lassan!
A Meseboltban még nem jártam, nem volt most nyitva!De majd megyek!!!Olvasnivalóknál nézzetek oda!

Sombaton Sam papa és b.neje jöttek háztűzhely nézőbe és ebédre! Összeszedtem minden tudásom és kreáltam valami kis finomat! Mindenkinek ízlett és ebben az a fontos, hogy igazán mindig próbálok Anyunak megfelelni, mert nekem Ő az etalon! Soha nem érek a nyomába sem, tudom, de próbálom az Ő ízeit megtalálni és megfőzni!
A másik hogy Danikámnak ízlik-e a kaja!!!!!Válogatós a drága, de most megette a zöldséget amit a csirkecombok és a tészta közé csempésztem be!!!Igaz megöntöttem tejföllel és sajttal is!
A hagymaleves az utolsó cseppig elfogyott, most megpróbáltam karamellizáni a hagymát egy kis cukron! Nyami!Sam papa is megette az egészet; pedig mint utólag Mama elárulta, nem szokott levest enni! A Sacher-torta is jól sikerült, gluténmentes kivitelben!!!

Nincsenek megjegyzések: