2008. október 27., hétfő

KREATÍVI-TÉT


Kiéltem kreatív hajlamaimat a hétvégén: csütörtökön /merthogy akkor kezdődött a hétvége a múlt héten ugyebár!/egész napos mézeskalács sütést szerveztem!!! 10-kor kezdtem és este 1/2 10-kor lett vége! Sajgott mindenem és cukormérgezést szenvedtem!


Előtte való nap este begyúrtam a finom mézesnek valót, egy éjjel ült a tészta a frigóban. Másnap szépen kinyújtottam és sikerült 160 darab formát kiszaggatnom! Az új sütőnek hála, nagyon szépen megsültek! Egy-egy tepsi kb.10 percig pirulgatott csak.A régi sütőben egy tepsi 45 percig melegedett! Szóval szépen készültek a karácsonyi meglepetések! Délután pedig megírtam őket tojásfehérje és cukor mázából!Itt persze mindig nyalakodom, ezért aztán összeragad az ember szája mire készen vannak a minták!
Este az egész lakás mézeskalács illatban fürdött!!!Másnap átmenekítettük a kis drágákat a szomszédba; na most ott terjeng az illat!Gyanítom egyébként, hogy a depresszióból való kimászást is elősegítí a mézeskalácsillat!!!Ezt beadom újításnak!

Szerintem Magyarországon nincs ennyi fajta mézeskalács forma, mint ami nekem van!Hihihi!!!Meg fogom számolni!Végre kipróbálhattam a Szlovákiából hozott és a drága sógornőm által USÁ-ból importált darabokat is!

Amig én pacsáztam a konyhában, addig az én drága Mackóm a folyosón üldögélt a gyerekkori kisszékén és diót és mogyorót tört, mackó ruhában, déli 11-kor! Persze az egyik szomszéd nem bírta ki és reklamálni kezdett!Hogy ő nem tud aludni és ilyen ünnepnapon minek zajongani! Mondta az uram, hogy a diót meg kell törni, mert különben nincs ebéd! Na ezt senki nem mossa le rólam: diótörés nélkül nuku kaja!!!


Képek jönnek tanúságul:


Ha jól megnézitek, akkor az alsó képen árulkodó formák vannak!Hihihi!!!A jobb alsó formás kis formákat egy nagyon édes barátom boltjában vettem, anno decibel!

Nincsenek megjegyzések: