2008. október 27., hétfő

VISSZATÉRÉS

Kukucs újra itt vagyok!!! Végre lassacskán kimászom magam alól és képes leszek jókedvűen írogatni megint!

Ma jó napom volt! Telepatikusan telefonáltam: hívott Bridzsitta, meglátogatott Mandris és Snoopy, Süni&Bea is felugrottak!!!!Jó dolog ha az ember tudja hogy a barátai gondolnak rá:)
De hol vannak a vevőim?????Éljen a recesszió, de ne sokáig!

Reggel mondtam Anyunak, hogy itt az ideje visszatérnem a rendes Életbe és nem eltűnnöm és nem felemelnem a kagylót! Mármint a telefonét!Szóval hajnali 1/2 8-kor közöltem, hogy hívom Bridzsit és Snoopyt is, Mandris ígérte hogy jön. Na ehhez képest Brigike megelőzött, mert szerencsére jöttek-mentek így nem volt időm a telefonon ülnöm!Örült is a telefon/hihi/!Csak a könyvelővel fecsegtem órákat/mármint annak tűntek a percek, amikor rossz hírt közölt!/
Igaz hajnalban sikerült felbosszantanom magam a Gázművekkel és ennek lesz is folytatása pénteken.De felvértezem magam! Én fogok győzni!
Sajnos Apa 12 éve elment közülünk, és a gázóra amit bőven a halála előtt csináltatott a műhelybe a nevén maradt!Fizettük rendben, no problem! Most jött egy levél a nagy Gázművektől, hogy miután nem háztartási a gázfogyasztás , ezért kérik a Magyar Államkincstárnál nyilvántartási-számot, meg az adószámot, meg a mellbőséget beküldni és akkor jobb áron lesz a gáz!Persze!
Most mászhatok be pénteken 8-15-ig vannak, hát remélem délután 3-ig csak végzek!!!!!!
Már előre dörzsölöm a kezem hogy milyen enyhe cirkusz lesz: Apa 12 éve halott, nem érdekli a gázáremelés!Hogy fogom ezt elmondani! Maci eljön velem, rendes tőle!!!Sejti mi lenne ha felbosszantanának, kő kövön nem maradna! Szombaton az ügyintézők andaxint szednének!!!

Nincsenek megjegyzések: